Guzzi за чудо и приказ, от Краков, Полша: Ventus Garage Moto Guzzi V65

  • Guzzi за чудо и приказ, от Краков, Полша: Ventus Garage Moto Guzzi V65 Guzzi за чудо и приказ, от Краков, Полша: Ventus Garage Moto Guzzi V65
  • Guzzi за чудо и приказ, от Краков, Полша: Ventus Garage Moto Guzzi V65 Guzzi за чудо и приказ, от Краков, Полша: Ventus Garage Moto Guzzi V65
  • Guzzi за чудо и приказ, от Краков, Полша: Ventus Garage Moto Guzzi V65 Guzzi за чудо и приказ, от Краков, Полша: Ventus Garage Moto Guzzi V65
  • Guzzi за чудо и приказ, от Краков, Полша: Ventus Garage Moto Guzzi V65 Guzzi за чудо и приказ, от Краков, Полша: Ventus Garage Moto Guzzi V65
  • Guzzi за чудо и приказ, от Краков, Полша: Ventus Garage Moto Guzzi V65 Guzzi за чудо и приказ, от Краков, Полша: Ventus Garage Moto Guzzi V65
  • Guzzi за чудо и приказ, от Краков, Полша: Ventus Garage Moto Guzzi V65 Guzzi за чудо и приказ, от Краков, Полша: Ventus Garage Moto Guzzi V65
  • Guzzi за чудо и приказ, от Краков, Полша: Ventus Garage Moto Guzzi V65 Guzzi за чудо и приказ, от Краков, Полша: Ventus Garage Moto Guzzi V65
  • Guzzi за чудо и приказ, от Краков, Полша: Ventus Garage Moto Guzzi V65 Guzzi за чудо и приказ, от Краков, Полша: Ventus Garage Moto Guzzi V65
  • Guzzi за чудо и приказ, от Краков, Полша: Ventus Garage Moto Guzzi V65 Guzzi за чудо и приказ, от Краков, Полша: Ventus Garage Moto Guzzi V65
  • Guzzi за чудо и приказ, от Краков, Полша: Ventus Garage Moto Guzzi V65 Guzzi за чудо и приказ, от Краков, Полша: Ventus Garage Moto Guzzi V65
  • Guzzi за чудо и приказ, от Краков, Полша: Ventus Garage Moto Guzzi V65 Guzzi за чудо и приказ, от Краков, Полша: Ventus Garage Moto Guzzi V65

27 Sep 2016

„Аз съм KTM“ като, че се опитва да ни заблуди това Guzzi V65 от 94-та година, поне с разцветката си. Само дето не е, а е къстъм изпълнение на пичовете от Ventus Garage. Същите са го тествали за максимална скорост, която е малко над 190 км/ч, което прави моторът по-бърз от актуалните модели на марката, V7 и V9. Но, бързината не е толкова важна в случая, колкото приятната изработка.

„Моторите би следвало да залепват за пътя, затова снижихме окачването“. Пружините на вилката са скъсени с цели 10 см, а задните шокове с по 6. Джантите пък са свалени от полицейска V75-ца, което „ни дава по-голям избор от гуми,“ казва Пол от Ventus Garage. „Поставихме Avon Roadrider 110/90 отпред и 120/90 отзад“.

По-доброто спиране е постигнато с апарати Brembo, боядисани в червено за малко цвят, а маркучите са с оплетка от неръждаема стомана, което също влияе на вида на байка. Рамката е претърпяла най-сериозни модификации, за да бъде докарана до този класически кафе рсърски вид, а оранжевата еко кожа (водоустойчива разбира се), работи, колкото и да е учудващо за този цвят. 

Първородната Godzilla!