Mercedes-Benz Generation EQ: 400 електрически коня и до 500 км с едно зареждане. Първият от серията

  • Mercedes-Benz Generation EQ: 400 електрически коня и до 500 км с едно зареждане. Първият от серията Mercedes-Benz Generation EQ: 400 електрически коня и до 500 км с едно зареждане. Първият от серията
  • Mercedes-Benz Generation EQ: 400 електрически коня и до 500 км с едно зареждане. Първият от серията Mercedes-Benz Generation EQ: 400 електрически коня и до 500 км с едно зареждане. Първият от серията
  • Mercedes-Benz Generation EQ: 400 електрически коня и до 500 км с едно зареждане. Първият от серията Mercedes-Benz Generation EQ: 400 електрически коня и до 500 км с едно зареждане. Първият от серията
  • Mercedes-Benz Generation EQ: 400 електрически коня и до 500 км с едно зареждане. Първият от серията Mercedes-Benz Generation EQ: 400 електрически коня и до 500 км с едно зареждане. Първият от серията
  • Mercedes-Benz Generation EQ: 400 електрически коня и до 500 км с едно зареждане. Първият от серията Mercedes-Benz Generation EQ: 400 електрически коня и до 500 км с едно зареждане. Първият от серията
  • Mercedes-Benz Generation EQ: 400 електрически коня и до 500 км с едно зареждане. Първият от серията Mercedes-Benz Generation EQ: 400 електрически коня и до 500 км с едно зареждане. Първият от серията
  • Mercedes-Benz Generation EQ: 400 електрически коня и до 500 км с едно зареждане. Първият от серията Mercedes-Benz Generation EQ: 400 електрически коня и до 500 км с едно зареждане. Първият от серията

29 Sep 2016

EQ идва от Electric Intelligence(Електрическа интелигентност) и ще бъде марката, под чиято шапка ще се появят всички бъдещи модели на марката с електрическо задвижване. И тя не се ограничава само до колите, а предлага "изчерпателни електрически екосистеми от услуги, технологии и нововъведения". Например домашни акумулатори и системи за зареждане. Чували сте за тези неща от Tesla.

Новото поколение електрически коли на Mercedes ще използва мащабируема платформа от стомана, алуминий и въглерод, създадена специално за случая. Всичко - от междуосието до броя и размера на батериите - ще може да се променя, за да се създават различни типове коли - от кросоувъри катоGeneration EQ до седани, купета, кабриолети и каквото друго им хрумне в Щутгарт.

Generation EQ има два електромотора - един за предния мост и един за задния. Benz обещава малко над 400 к.с. и 700 Нм за "най-мощния вариант", които трябва да са достатъчни за изстрелване до 100 км/ч за по-малко от пет секунди. Капацитетът на батерията е 70 кВтч, които трябва да са достатъчни за пробег от 500 км - сравним с този на 90-киловатчасова Tesla. Зареждането ще става с кабел и безконтактно.

Както се сещате, има доста техника, за която да говорим. Gen EQ знае колко остър завой предстои и подготвя скоростта и окачването. EQ е снабден и с технологии car-to-X, т.е. колата може да комуникира с други коли или инфраструктурата.

Външността е типичната купе ала SUV - със задница в стила на CLS и 21-инчови колела. Вътрешността категорично крещи, че става въпрос за концептуален модел. Отсъстват каквито и да било бутони или превключватели - дори прозорците и дръжките на вратите са от чувствителни на допир повърхности. Огромен 24-инчов дисплей служи едновременно за основните данни, необходими на водача, и за екран на инфоразвлекателната система. На волана има две OLED повърхности, с които да сърфирате из менютата. Външните огледала са камери, които прожектират образа си на екрани във вратите.

Източник: topgear.bg

Първородната Godzilla!