Ретро модерен: Siegl Ducati Monster Leggero GTS

  • Ретро модерен: Siegl Ducati Monster Leggero GTS Ретро модерен: Siegl Ducati Monster Leggero GTS
  • Ретро модерен: Siegl Ducati Monster Leggero GTS Ретро модерен: Siegl Ducati Monster Leggero GTS
  • Ретро модерен: Siegl Ducati Monster Leggero GTS Ретро модерен: Siegl Ducati Monster Leggero GTS
  • Ретро модерен: Siegl Ducati Monster Leggero GTS Ретро модерен: Siegl Ducati Monster Leggero GTS
  • Ретро модерен: Siegl Ducati Monster Leggero GTS Ретро модерен: Siegl Ducati Monster Leggero GTS
  • Ретро модерен: Siegl Ducati Monster Leggero GTS Ретро модерен: Siegl Ducati Monster Leggero GTS
  • Ретро модерен: Siegl Ducati Monster Leggero GTS Ретро модерен: Siegl Ducati Monster Leggero GTS
  • Ретро модерен: Siegl Ducati Monster Leggero GTS Ретро модерен: Siegl Ducati Monster Leggero GTS
  • Ретро модерен: Siegl Ducati Monster Leggero GTS Ретро модерен: Siegl Ducati Monster Leggero GTS

03 Oct 2016

За донор на проекта е избран 2012 Ducati Monster 1100, основно заради негови я двигател и еднораменното задно окачване. Ключова цел е била олекотяването, като за целта рамата е минала на диета. Спомагателната рама например е подменена с алуминиева, като в тази конгигурация, тя и основната, тежат малко над 6 килограма.

Siegl Ducati Monster Leggero GTS прави впечатление на доста удобен за лежерно придвижване байк. „Тъй като клиентът живее в Ню Йорк, и ще прекарва доста време пред светофарите, реших да направя мотора с по-изправена позиция, за да сваля напрежението от китките,“ казва Уолт, завеждащ ателието.

Въпреки по-изправената позиция, Уолт иска спойлери отпред. Това налага внимателно премисляне на елементите, така че те да не изглеждат не на място, на фона на високото кормило. Резултатът? Получило се е перфектно.

Аеро елементите отпред, както и резервоарът и опашката, са изпълнени от кабон и кевлар, като на места последният е ставен небоядисан. Това придава качествен вид на мотоциклета и демонстрира умението на конструктора.

„Винаги съм се опитвал да докажа, че един мотор със съвременни технологии, не е задължително да изглежда, като изтребител. Въпреки, че не отхвърлям и тази концепция,“ казва Уолт. Вилката е Öhlins, колелата са OZ Racing, а изпускателната система идва от SC Project.

Резултатът? Доста интересен байк: класическа визия със спортни заемки, но по-изправена позиция и единично рамо отзад. Това е Siegl Ducati Monster Leggero GTS.

Най-достъпният пикап у нас?