Kawasaki карбонизираха и без това бруталната компресорна Ninja: Kawasaki Ninja H2 Crbon

  • Kawasaki карбонизираха и без това бруталната компресорна Ninja: Kawasaki Ninja H2 Crbon Kawasaki карбонизираха и без това бруталната компресорна Ninja: Kawasaki Ninja H2 Crbon
  • Kawasaki карбонизираха и без това бруталната компресорна Ninja: Kawasaki Ninja H2 Crbon Kawasaki карбонизираха и без това бруталната компресорна Ninja: Kawasaki Ninja H2 Crbon
  • Kawasaki карбонизираха и без това бруталната компресорна Ninja: Kawasaki Ninja H2 Crbon Kawasaki карбонизираха и без това бруталната компресорна Ninja: Kawasaki Ninja H2 Crbon

04 Oct 2016

Моторетката ще бъде ограничена в 120 броя, като ъпдейтите спрямо „нормалната“ (доста неуместно определение) H2-ка са няколко. Освен карбоновите парчета, откъдето идва името, нова е и предната вилка Öhlins TTX, а Bosch доставя ABS система, която се съобразява и когато набиете спирачките в завой.

Нещо, което може да ви се случи ако се загледате в новото показание на дисплея, информиращо ви колко точно сте легнали в момента - опасна информация. Двигателят? Остава непроменен, само че адаптиран към нормата EU4 - 998 куб. см, 4 цилиндъра, компресор, 200 коня и 134 Нм.

Ninja H2 Carbon е и добър повод да си припомним колко бърз е всъщност този мотор, или по-скоро неговата 300-конна R версия. Която вдигна 400 км/ч. На мост в Турция...

Първородната Godzilla!