Triumph Street Cup. Модерният класик идва с водно охлаждане и USB под седалката

  • Triumph Street Cup. Модерният класик идва с водно охлаждане и USB под седалката Triumph Street Cup. Модерният класик идва с водно охлаждане и USB под седалката
  • Triumph Street Cup. Модерният класик идва с водно охлаждане и USB под седалката Triumph Street Cup. Модерният класик идва с водно охлаждане и USB под седалката
  • Triumph Street Cup. Модерният класик идва с водно охлаждане и USB под седалката Triumph Street Cup. Модерният класик идва с водно охлаждане и USB под седалката
  • Triumph Street Cup. Модерният класик идва с водно охлаждане и USB под седалката Triumph Street Cup. Модерният класик идва с водно охлаждане и USB под седалката
  • Triumph Street Cup. Модерният класик идва с водно охлаждане и USB под седалката Triumph Street Cup. Модерният класик идва с водно охлаждане и USB под седалката
  • Triumph Street Cup. Модерният класик идва с водно охлаждане и USB под седалката Triumph Street Cup. Модерният класик идва с водно охлаждане и USB под седалката
  • Triumph Street Cup. Модерният класик идва с водно охлаждане и USB под седалката Triumph Street Cup. Модерният класик идва с водно охлаждане и USB под седалката
  • Triumph Street Cup. Модерният класик идва с водно охлаждане и USB под седалката Triumph Street Cup. Модерният класик идва с водно охлаждане и USB под седалката
  • Triumph Street Cup. Модерният класик идва с водно охлаждане и USB под седалката Triumph Street Cup. Модерният класик идва с водно охлаждане и USB под седалката

04 Oct 2016

Станахме толкова зависими от Wi-Fi-то, мобилния нет и USB-тата, че направо сме за съжаление. Но, това е положението, и за да отговори на него, Triumph инсталира USB порт пот седалката на чисто новия си Street Cup. Разбира се, това далеч не е най-важната особенст на байка, но решихме да я изтъкнем още в началото, защото е белег за неговия двойнствен характер.

Като под двойнствен визираме ретро желанията му, но комбинирани с модерни технически забежки, нещо което се очаква от мотор базиран на модела Street Twin. USB-то не се вижда, за разлика от летите колела. Те пак са с по-ретро визия, но не са спицови, както повелява пълната класика. LED вътрешности на задния стоп, прибрани в иначе класически корпус. Street Cup е готин мотор.

Двигателят му е взаимстван от Bonneville, 900-кубиков, редова двойка, с водно охлаждане и ride-by-wire технология – тоест, газта не е свързана с жило за мотора, а чрез кабел, предаващ прочетеното от сензора в ръкохватката. Мощността е 54 к.с., а въртящия момент 80 Нм. Има си и тракшън контрол, който може да се изключва, ABS, както нещо наречено torque assist clutch, или съединител с улеснено активиране, ако можем да го наречем така.

И, както може да очаквате, каталогът на новия Triumph Street Cup е пълен с опции, над 120 в случая, който да го направят такъв, че „и майка му да не го познае“. Тук е в Racing Yellow, като се предлага и в Silver Ice с Jet Black, а също и в Jet Black и Silver Ice, с Gold акценти.

Първородната Godzilla!