Честита нова 1936 г : Roland Sands Design BMW R nineT, вдъхновено от R5

  • Roland Sands Design BMW R nineT Roland Sands Design BMW R nineT
  • „Исках да почерпя вдъхновение от кзpainласическите BMW машини. Дизайнът от онова време е изключително чист „Исках да почерпя вдъхновение от кзpainласическите BMW машини. Дизайнът от онова време е изключително чист
  • Номер на предния калник? Поздрави от 36-та Номер на предния калник? Поздрави от 36-та
  • Стъклени прозорчета на резервоара, с логото на RSD. Супер семпла капачка Стъклени прозорчета на резервоара, с логото на RSD. Супер семпла капачка
  • Единична седалка с нова подрама. Този мотор не е за двама Единична седалка с нова подрама. Този мотор не е за двама
  • Внимание към всеки детайл .Забележете изработката на обкова на калниците Внимание към всеки детайл .Забележете изработката на обкова на калниците
  • Семпъл, чист, вдъхновен от R 5 Семпъл, чист, вдъхновен от R 5
  • Roland Sands Design BMW R nineT, вдъхновено от R5 Roland Sands Design BMW R nineT, вдъхновено от R5
  • Roland Sands Design BMW R nineT, вдъхновено от R5 Roland Sands Design BMW R nineT, вдъхновено от R5
  • Roland Sands Design BMW R nineT, вдъхновено от R5 Roland Sands Design BMW R nineT, вдъхновено от R5
  • Roland Sands Design BMW R nineT, вдъхновено от R5 Roland Sands Design BMW R nineT, вдъхновено от R5
  • Roland Sands Design BMW R nineT, вдъхновено от R5 Roland Sands Design BMW R nineT, вдъхновено от R5

08 Oct 2016

Още е рано за нова година, а 1936 е била нова преди 80 години. Роланд Сендс обаче ни връща по супер стилен начин в нея, с най-новия си проект базиран на BMW R nineT, който гледа назад към модела R 5.

„Всичко започна с рендър базиран на 1936 R 5,“ казва Роланд. „Исках да почерпя вдъхновение от класическите BMW машини. Дизайнът от онова време е изключително чист, нещо което исках да пресъздам с модерен байк. За щастие, R nineT е много лесен аз модифициране,“ допълва господин RSD.

По-нетипичното за този проект обаче е, че калифорнийското ателие на Роланд работи в сътрудничество с приятели от Sosa Metalworks. „Имахме разногласия само относно резервоара. Стори ни се прекалено голям, затова го смалихме и поставихме прозорчета от двете страни.“

Моторът може и да изглежда като от едно време, но важните за движението му и спирането компоненти са топ. Предната вилка е преработена от GP Suspension, а отзад е монтиран шок Öhlins, чиято златна визия е скрита също под черен слой боя. Колелата са RSD, но по-големи: 19-ичнови, вместо заводсктие 17-ки, обути с гуми Dunlop. Спирачките също са нови, Brembo Monoblock, с дискове брандирани с логото на RSD.

Изброяването на останалите къстъм детайли би отнела още няколко страници - уникалните ауспуси, обковът на калниците, къстъм седалката с нова подрама... - затова ви оставяме с добрата галерия и приятното видео. Което ще си пуснем отново и отново ще кажем „благодаря“ на Roland Sands Design.

Първородната Godzilla!