Родено за САЩ: 160 коня, 6 цилиндъра и багър визия за новото BMW K 1600 B

  • Родено за САЩ: 160 коня, 6 цилиндъра и багър визия за новото BMW K 1600 B Родено за САЩ: 160 коня, 6 цилиндъра и багър визия за новото BMW K 1600 B
  • Родено за САЩ: 160 коня, 6 цилиндъра и багър визия за новото BMW K 1600 B Родено за САЩ: 160 коня, 6 цилиндъра и багър визия за новото BMW K 1600 B
  • Родено за САЩ: 160 коня, 6 цилиндъра и багър визия за новото BMW K 1600 B Родено за САЩ: 160 коня, 6 цилиндъра и багър визия за новото BMW K 1600 B
  • Родено за САЩ: 160 коня, 6 цилиндъра и багър визия за новото BMW K 1600 B Родено за САЩ: 160 коня, 6 цилиндъра и багър визия за новото BMW K 1600 B

11 окт 2016

BMW атакува САЩ, директно. Стилът багър е силно харесван зад океана, а баварците искат да продават и то много. Какво правят? Правят това, че пробваха настроенията през 2015 г., с прототипния Concept 101, за да видят реакциите на хората (и най-вече на американците). Последваха аплодисменти и въпроси в стил „Ще го правите ли това нещо?“

И, ето че година по-късно BMW Motorrad вече има сериен мотор, в стил багър. K 1600 B е базиран на супер туръра K 1600 GT, който немците обновиха съвсем наскоро. Предната гума може и да не е супер гигантска, но останалите белези са типични за стила багър.

Моторетката се задвижва от супер потентния 160-конен 6-цилиндров редовак, който освен това генерира и 175 Нм (екстра). Активното окачване Dynamic ESA също идва от GT-то, но за САЩ режимите са два – Road и още по-мекия Cruise. Куфарите са почти интегрирани в байка, задната седалка седи ниско, а линията на мотора е типичната за стила низходяща, отпред спускаща се назад.

Дали ни харесва? Байкът е готин, но е типично американски, тук в Европа ще се радваме много повече на един класически супер турър, като K 1600 GT, с всичките му удобства, куфари и безусилност. София-Гармиш-София? Никакъв проблем.

Коментирай

Sending ...