11 кадъра с коментари: Clockwork Motorcycles BMW R100

  • Семпло кормило и асиметричен фейс? Второто го виждаме и в съвременните байкове на BMW. Отива му. Семпло кормило и асиметричен фейс? Второто го виждаме и в съвременните байкове на BMW. Отива му.
  •   Собственикът е искал моторът да бъде превърнат в кроскънтри турър. Не простно нещо за окото, а което да може и да се кара. Собственикът е искал моторът да бъде превърнат в кроскънтри турър. Не простно нещо за окото, а което да може и да се кара.
  • Mikuni TM38 карбуратори и къстъм изпускателна система от неръждаема стомана. Mikuni TM38 карбуратори и къстъм изпускателна система от неръждаема стомана.
  • Брезентови дисаги и централен мост за багаж, Clockwork Motorcycles BMW R100 е гъвкав байк. Брезентови дисаги и централен мост за багаж, Clockwork Motorcycles BMW R100 е гъвкав байк.
  • Фино изпълнение и хром. Кормилото и лостчетата са минималистични, няма нищо излишно. Фино изпълнение и хром. Кормилото и лостчетата са минималистични, няма нищо излишно.
  • Готината кожена седалка е изработена от New Church Moto. Цвят бордо и класическо изпълнение на шевовете. Готината кожена седалка е изработена от New Church Moto. Цвят бордо и класическо изпълнение на шевовете.
  • Рамата вече е двуцветна – черен гланц за отпред и хром за спомагателната рама, калника и кормилото. Рамата вече е двуцветна – черен гланц за отпред и хром за спомагателната рама, калника и кормилото.
  • Джантите са оригиналните, боядисани прахово и обути в Continental TKC80. Джантите са оригиналните, боядисани прахово и обути в Continental TKC80.
  • Вилката от Suzuki DR650. Нов спирачен диск и спейсър, за да пасне на апарата от японската машина. Вилката от Suzuki DR650. Нов спирачен диск и спейсър, за да пасне на апарата от японската машина.
  • Инструменталният панел е Motogadget, минималистичен и скрит. Тази фирма на практика доминира в света на къстъм байковете. Инструменталният панел е Motogadget, минималистичен и скрит. Тази фирма на практика доминира в света на къстъм байковете.
  • Крайният резултат е мотор, който не е само за гледане, но и за каране. Крайният резултат е мотор, който не е само за гледане, но и за каране.

22 окт 2016

Готин или грозен? И, дали може да бъде грозен, същевременно готин? Според нас този мотор не е грозен и дори си има своя чар. Асиметрично разположени фарове? Това го виждаме и при съвременните машини на BMW Motorrad. Тази R100-тица обаче е пипната от Clockwork Motorcycles.

Разцъкайте галерията от 11 снимки с коментари под всяка, за да разберете дали ви харесва или не.

Коментари
Коментирай

Sending ...