Турбина от Mitsubishi Evo и оборотомер от '79 Corvette, това BMW K1100 е сериозна машина


27 Oct 2016

BMW K 1100, направено за драг. Потресаващ мотоциклет, който не можем да спрем да зяпаме. Изумително е как пичовете от JV Performances са успели да превърнат един турър от началото на 90-те, в това издължено и брутално нещо. Няма да навлизаме в подробности, но ще отбележим най-явните промени.

Като за начало, „туристът“ е съблечен до рамка, с идеята крайният проект да бъде събран в доста по-лек вид. Оригиналният K 1100 LT тежи около 290 килограма, така че диетата е била задължителна. Високата предна вилка е сменена с чифт 43-милиметрови колове от Suzuki TL 1000, откъдето идват и спирачните дискове, в комплект с 4-буталните апарати.

Задницата на моторът е не по-малко интересна. Хората от JV са взели „ботуш“ от предпоследното поколение BMW R 1200 GS, но са изрязали част от него, за да изкарат кардана на показ. Така байкът е станал със 15 см по-дълъг, като от оригиналния турър е запазен само резервоарът.

Що се отнася до двигателят, 1100-кубиковата 4-цилиндрова машина е надарена с турбина от Mitsubishi Evo. Никой не поменава крайната мощност на машината, заводски тя е 101 коня, но тук определено говорим за доста по-сериозни цифри. Интересен детайл е и оборотомерът AutoMeter, в комплект с индикатор за смяна на предавките, който е свален от 1979 Chevrolet Corvette. Разгледайте галерията.

Най-достъпният пикап у нас?