Buletproof BMW Z4, в цвят двукомпонентно лепило. Най-нескромният тунинг по темата. Галерия


31 Oct 2016

Единственото скромно нещо в тази кола е цветът, който обичамe да наричамe „двукомпонентно лепило“. Скромността на Poxipol-a обаче се губи в цялата тази агресия, излъчвана от масовото DTM-изиране на ттова E89 Z4. Зловещ карбонов нож отпред, пистови перки, закачен с 20 шестограмни винта GT спойлер (1800 мм) отзад, а под него – дивузьор, който сякаш казва „Само ми дайте малко скорост, и ще скубя чимове асфалт“.

Колкото до интериора, не ни допада особено. Седалките са номер едно и са взети директно от F82 M4, заедно със спирачната система, но скоростният лост в стил „Porsche Carrera GT” - препратка към миналото и има някаква игра със „спийдстър“ гърбиците от 50-те -, като цяло не се вързва особено с останалата част от колата. Бледо червената кожа и едротекстурните черни спици на волана, също не седят подобаващо, но не пишем този материал, за да критикуваме дълбоко Bulletproof Continuum Z4, а по-скоро за да му се порадваме всички ние.

Покрив? Отсъства, съвсем. Гюрукът е изтръгнат с целия му механизъм, както и предната рамка, заедно с А-колоните. На мястото на оригиналното стъкло е монтирано нещо, което по-скоро може да се опише, като бленда. И му отива. Отиват му и 20-ките RAYS Volk Racing, обути в Toyo R888 285/35R20 и 315/30R20.

За финал, задвижването. Bulletproof са използвали за база sDrive 35is, като зводският редови битурбо шестак N54 е бил подложен на сериозни модификации. Точната мощност не се споменава, но заводските 340 определено са сериозно подминати. За да са нещата още по-истински, трансмисията е 6-степенна ръчна.

Много практичен и интересен!