Грозно мощен: 1000-конният Vicious Mustang e бру-та-лен! Галерия с 30 кадъра + видео

  • Галерия 30 кадъра Галерия 30 кадъра
  • Галерия 30 кадъра Галерия 30 кадъра
  • Галерия 30 кадъра Галерия 30 кадъра
  • Галерия 30 кадъра Галерия 30 кадъра
  • Галерия 30 кадъра Галерия 30 кадъра
  • Галерия 30 кадъра Галерия 30 кадъра
  • Галерия 30 кадъра Галерия 30 кадъра
  • Галерия 30 кадъра Галерия 30 кадъра
  • Галерия 30 кадъра Галерия 30 кадъра
  • Галерия 30 кадъра Галерия 30 кадъра
  • Галерия 30 кадъра Галерия 30 кадъра
  • Галерия 30 кадъра Галерия 30 кадъра
  • Галерия 30 кадъра Галерия 30 кадъра
  • Галерия 30 кадъра Галерия 30 кадъра
  • Галерия 30 кадъра Галерия 30 кадъра
  • Галерия 30 кадъра Галерия 30 кадъра

17 Jan 2017

Грозно мощен: 1000-конният Vicious Mustang. Защо грозно мощен? Ами, защото в тази кола има нещо наистина грозно, същевременно е супер яка, а Ford V8 моторът е с обем 5,1-литра, надарен с механичен компресор и развива 1000 коня. О, да. Този изумителен автомобил започва живота си, като 1965 Ford Mustang Coupe, и както се сещате, почти всичко от тази година е отишло в кофата за рециклиране.

Въпросното моторче е получило глави от Mustang GT350, валът е Ford Performance 302, буталата, мотовилките, клапаните, всичко е ковано и специално. Картерът е сух, защото се предполага, че този изродски (извиняваме се за думата, но вижте го просто!) Vicious Mustang ще бъде ръчкан със зверска сила. Предаването на тягата към задните колела става през 6-степенна секвенциална трансмисия.

Спирачки, джанти, гуми? Тази кола определено спира, защото в четирите края се въртят карбо-керамични ротори, стискани от 6-бутални апарати Brembo отпред и 4-бутални отзад, макар че надписите които виждане на тях са други. Виждате ги през яки 19-ичнови Forgeline GT3C колела с централни гайки, обути в гуми Kumho, същите с каквито излиза Dodge Viper ACR.

Окачването не е от 65-та година, о, Боже, не. От тази е, отпред работи с части взети от Chevy Vette C7, с добавки от FOX, a задната греда от ерата на Кро е сменена с модерен мултилинк. За баланс батерията е отзад, където е и състезателният резервоар.

И накрая, ин-те-ри-о-рът. Брутално червено царство, със Sparco демонтиращ се волан (червен), състезателни Sparco седалки (червени), в които ви държат 5-точкови колани (червени). Ролкейджът също е боядисан в червено, пожарогасителят, той си е такъв, а стелките – стелки няма. Има едро перфориран метал, вместо тях. Дори педалите са червени, както и стъклата. Брууууутаааалеееееен!

Много практичен и интересен!