Бестселърът: това е новото BMW R 1200 GS. Вече се предлага в две версии, Exclusive и Rallye. Галерия и видео


08 Nov 2016

Фенове на BMW Моторрад, фенове на моторите, може да се радвате, защото най-продаваният байк на баварците получи освежаване и лек ъпдейт на техниката. BMW R 1200 GS разполага с нов демпфер на трансмисията, а двигателят е оптимизиран да изпълнява нормата EU4, не че второто е от особено значение за нашата страна. Мощността остава добрите 125 к.с., както и въртящия момент – 125 Нм.

За нас е важно как изглежда моторът. Грозен за мнозина R 1200 GS си остава една от най-харизматичните машини на две колела, а ъпдейтът и освежаването са го направили още по-желан. Предлага се, като базово изпълнение, както и в две разновидности Exclusive и Rallye, а както винаги, каталогът с допълнителни екстри на BMW спокойно може да ви убие с тежестта си – може да превърнете байка в летяща чиния.

Exclusive изпълнението е по-ориентирано към пътя, макар че също е способно да гази добре и извън него. Активното окачване е от ново поколение, наречено Dynamic ESA “Next Generation”, като карачът може да избира между режими Rain и Road, придружени (ако си доплатите) от Dynamic, Dynamic Pro, Enduro и Enduro Pro.

BMW R 1200 GS Rallye от своя страна, гледа повече към края на асфалта и може да се поръча с по-стегнато и вдигнато окачване. При него също се предлагат споменатите режими, като моторетката идва с офроуд джвъчки от рода на ендуро степенки, гардове на радиатора, спортно стъкло и джанти с шипове. Стандартно байкът се предлага със шосейни гуми, но може да си доплатите за едрите квадратчета на Conti TKC 80-ки например.

Сбогом V10!