Татуираният Kawasaki W650, олекотен и направен за гората. Доста нестандартен байк


25 Nov 2016

„Това не е състезателен мотор, но е забавен мотор. Има си всички необходимо за да се кара всеки ден,“ казва неговия създател Том Тьориг. За база е използван Kawasaki W650, като мощността на къстъм байка не повишена значително: + 8 коня до 58. Именно затова Том казва това първо изречение.

Но, не са нужно много коне за да бъде забавен един мотоциклет. Този е и олекотен, без ел. стартер, а задното рамо е свалено от Kawasaki Zephyr 550. Премахването на всички компоненти на системата за електрическо запалване е отнело около час и е спестило цели 7 килограма. С останалите диетични мерки, байкът е слязъл на 167 кг суха маса.

„Клиентът е доста едро момче, така че се наложи да направя този W650 доста по-голям от обикновено.“ С височината на човека са съобразени степенките, както и повдигнатата с 30 мм седалка. Отпред работи 43-милиметрова вилка от Triumph Tiger 885, закачена със CNC фрезовани корони, като спирачните апарати също идват от Triumph-a. Отзад барабанът е сменен с диск и компоненти от BMW C1.

„Човекът също искаше гуми за истински офроуд. Най-стабилните за целта, който могат да се карат легално и по пътя, бяха Conti TKC80“. Мигачите са LED, изключително малки, а отзад моторетката свети и мига с комбиниран стоп/мигачи LED уред. Приятна моторетка.

Първородната Godzilla!