Най-егоистичното Porsche 911 Cabriolet: шофьорът седи по средата. Галерия

  • Porsche 911 Cabriolet. Галерия Porsche 911 Cabriolet. Галерия
  • Porsche 911 Cabriolet. Галерия Porsche 911 Cabriolet. Галерия
  • Porsche 911 Cabriolet. Галерия Porsche 911 Cabriolet. Галерия
  • Porsche 911 Cabriolet. Галерия Porsche 911 Cabriolet. Галерия
  • Porsche 911 Cabriolet. Галерия Porsche 911 Cabriolet. Галерия

01 Dec 2016

Колата е 911 Carrera S, поколение 997, което е с преместена в средата шофьорска седалка. Разбира се, заради нея са изместени също и контролите на колата, воланът, педалите и скоростния лост на PDK кутията. Тази, да я наречем конверсия, е отнела на „дейците“ от компанията Trinity Motors, около 4000 часа работа.

Каква е идеята? По-добро разпределение на масите за още по-спортно каране? На дали, това все пак е кабриолет. Целта според създателите на колата е да се отвори (буквално) възможността да се използва и задната седалка, която при нормални условия е подходяща единствено за домашни любимци.

Автомобилът е на едва 16 хил. мили и в момента се продава в Атланта, за точно 53 491 долара. Според продавача офертата е доста изгодна, защото 997-ци като тази, Carrera S Cabriolet, със сходен пробег, започвали от 60 хил. Въпросът е бихте ли се доверили на къстъм механиката, както и с неудобството, че трябва да прескачате доста широк праг, за да се настаните зад волана?

Много по-добра от предишната?