1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия и инфо

  • 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия
  • 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия
  • 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия
  • 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия
  • 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия
  • 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия
  • 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия
  • 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия
  • 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия
  • 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия
  • 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия
  • 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия
  • 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия 1969 Mercedes-Benz 280 SL, направен в България. Галерия

04 Dec 2016

Годината е 1963, месецът е март, автомобилният салон е Женева, а щандът е на Mercedes-Benz. Немците дърпат плаща и под него изгрява новата им звезда, автомобилът със заводско означение W113, който наследява легендата 300 SL и същевременно 190 SL. Моделът е базиран на скъсеното шаси на W111, а тогавашният технически директор на Mercedes д-р проф. Фриц Налингер я представя, като „много бърза и сигурна спортна кола, която обаче същевременно предлага високо ниво на комфорт“.

Какво общо има обаче този Merc 280 SL с България? Ами, колата на снимките е детайлно разглобена, преработена и сглобена от Overdrive, които са запазили оригиналния външен вид на култовия роудстър, като само са замесили цвета по своя рецепта. В интериора също има щипка ‘Overdrive’, като външното червено е повторено върху металния обръч на волана и от „пайпинг“ ръбовете на седалките. Доминиращият материал в салона е фината, бяла кожа, която „е облякла“ почти всичко.

От ателието казват, че са се осмелили да добавят трилентови говорители в колата, както и да сменят стереото, което от снимките не става много ясно – вероятно е готиният Becker Mexico. Разгледайте галерията и се порадвайте на това бижу.

Много практичен и интересен!