Тази Honda NSX е на 370 000 км, боядисана е в цвят на Lambo Huracan и развива 403 коня. Мечта. Мега галерия, видео и историята


09 Dec 2018

Убедени сме, че понякога ви се е приисквало някоя автомобилна компания да се заеме и да пусне нова версия на своя стара класика. Това вече се е случвало няколко пъти. Nissan например, преработи няколко 240Z-ки, Toyota пусна „нови“ FJ70-ки за Япония, а Jaguar направи няколко Е-type-a, както и съвсем наскоро, девет XKSS, но истината е, че това се случва изключително рядко.

За щастие обаче, има и други фирми, които горят от ентусиазъм и не само са склонни да правят подобни неща, но и ги правят с удоволствие. Като Clarion, марката за автомобилно стерео, която ще ви се издигне сериозно в очите, след като прочетете този материал. Защото именно Clarion – японската компания за електроника, но в случая нейния щатски клон, са виновни за това прекрасно състояние на тази Honda NSX (реално Acura, тоест, реално... Honda).

Колата е произведена през 1991 г. и попада при Clarion на близо 230 000 мили, голяма част от които са навъртяни на писта. След внимателно обмисляне на подхода, „музикалните“ хора я пращат в Хънтингтън Бийч, Калифорния, при AutoWave автомобилните хора, който започват сбъдването на мечтата на много от нас – внимателното модернизиране на култовия японски автомобил.

Вътре е запазен духът на 90-те, макар че Clarion са инсталирали ултра модерно стерео със  NX706 7-инчов тъч, 32-лентов еквалайзер и 10-инчов субууфер, който бумти под краката на пасажера, за да е всичко спретнато и чисто. Всяка една кожена повърхност е претапицирана, табелката със схемата за смяна на скорости е лазерно гравирана, положени са апликации от карбон, а стартовият бутон е дошъл от Honda S2000. Готиното в случая е, че от Clarion и AutoWave са запазили оригиналните показания на пробега на колата. 

Но, какви са техническите и екстериорни ъпдейти? Оригиналният 3-литров V6 е сменен с 3,2-литров от блъсната NSX от 2004 г., като му е добавен CT Engineering чарджър и AEM „система за дишане“ на мотора. В резултат на това и на още няколко модификации, колата разполага с 403 к.с. при задните колела, което е почти двойно повече от оригиналната мощност. Въпросните колела са ковани RAYS Volk Racing ZE40, обути в Michelin Pilot Sport Cup 2 гуми с размер 225/40ZR18 отпред и 265/30ZR19 отзад. Повече тяга на мотора, повече спирачна сила: StopTech ST40 система с 328-милиметрови дискове в четирите края.

И накрая, екстериорът, който е запазен относително стоков, макар че по-широките следи са покрити с къстъм калници, какъвто е и предният капак. И, а да, цветът. „Двойното“ синьо се казва Blu Caelum и е взет директно от каталога на Lamborghini Huracan. Искаме да седнем в този NSX, да не говорим за кръгче.

Разгледайте прекрасната галерия, след което може да се метнете и при също синята Rocket Bunny 1992 Acura NSX, за която писахме преди време.

Източник: speedhunters.com, Фотография: Лари Чен

Сбогом V10!