Subaru обнови скромно WRX STI. Интериорът вече не е толкова ужасен. Галерия и инфо
Реално, промените не са толкова много, а колко значими са те, може да се спори. Но, понеже от Subaru казват, че са ревизирали предниците на двете коли (WRX STI и „чистия“ WRX), с цел по-висока сигурност, което е значима промяна. Все пак, тук говорим за живота на хората. Иначе, визуално ще ви е трудно да откриете разликите между модел 2014 и 2017, но такива има основно в предницата.
WRX получава с един инч по-големи джанти, 19-ки, обвити в гуми 245/35R19, a зад тях работят по-мощни Brembo спирачки: по-големи дискове и по-сериозни 6-бутални моноблок апарати. По-слабият WRX (червената кола) също спира по-добре, като интериорите и на двете модификации са подобрени, казват от Subaru. Вътре са положени по-качествени материали, а централният дисплей е с повече от инч и половина по-голям, вече 5,9.
Другите механични промени. Серийната 6-степенна ръчна кутия е ревизирана и сега дава по-приятен отговор при превключване, като същия ефект е постигнат и с електрическото кормилно управление. Пипано е и окачването, а Symmetrical All Wheel Drive системата вече работи с напълно електронен централен диф.
Мощностите? Непроменени. WRX продължава да се задвижва от 2-литров боксер с 268 коня, в комплект с 6-степенна ръчка или Sport Lineartronic CVT кутия, а STI-ката движи с 2,5-литров мотор и 305 коня. Което е двойно по-малко от 600-конното специално създаденото за Марк Хигинс STI, с което британецът потрошило рекорда за скорост на о-в Ман. Кликнете на снимката долу за да гледате изумителния пробег на Марк.