Nissan GT-R R36? Възможно ли е Vmotion 2.0 да ни демонстрира предница на новата „Годзила“? Галерия и инфо

  • Галерия 16 снимки Галерия 16 снимки
  • Галерия 16 снимки Галерия 16 снимки
  • Галерия 16 снимки Галерия 16 снимки
  • Галерия 16 снимки Галерия 16 снимки
  • Галерия 16 снимки Галерия 16 снимки
  • Галерия 16 снимки Галерия 16 снимки
  • Галерия 16 снимки Галерия 16 снимки
  • Галерия 16 снимки Галерия 16 снимки
  • Галерия 16 снимки Галерия 16 снимки
  • Галерия 16 снимки Галерия 16 снимки
  • Галерия 16 снимки Галерия 16 снимки
  • Галерия 16 снимки Галерия 16 снимки
  • Галерия 16 снимки Галерия 16 снимки
  • Галерия 16 снимки Галерия 16 снимки
  • Галерия 16 снимки Галерия 16 снимки
  • Галерия 16 снимки Галерия 16 снимки

10 Jan 2017

Дали? Надали пряко, но визията на Vmotion 2.0 като нищо може да ни подсказва за част от бъдещите форми на GT-R R36 и най-вече за предницата. Защо мислим така? Ами, защото често причината за създаването на подобни концепции е именно да се провери приемствеността на дадена дизайнерска (или техническа) идея.

Окей, Vmotion 2.0 е седан, но това не му пречи да прокарва идеи от бъдещия дизайнерски език на Nissan. Това, което е сигурно е, че GT-R R36 ще има доста „по-свободно съчинени“ фарове, благодарение на развитието на LED техниката, а ако трябва да бъдем напълно откровени, формите му вероятно ще интерпретират и елементи от космическия Concept 2020 Vision Gran Turismo (снимката тук долу).

Не казваме нищо за самия концепт Vmotion 2.0? Реално не, защото Nissan го представи в Детройт без почти никакво инфо, а и темата за R36 ни е по-интересна. Откровени сме. И като става вече няколко пъти въпрос за новия GT-R, знаем още няколко неща за него. Като например, че моторът му ще е версия на 3-литровия битрубо V6, който задвижваше LMP1 колата на японците в Льо Ман.

Но, V6-такът няма да работи сам, а в компанията на електромотор и да, идният Nissan GT-R R36 ще бъде хибрид. Причините за това са две: икономичност и динамика. Знаем също и че автомобилът ще продължи да бъде тежко парче от порядъка на 1,7-1,8 тона, напук на тенденциите на олекване на някой спортни коли.

Създателят на GT-R, г-н Казутоши Мизуном, казва: „Всички журналисти твърдят, че GT-R е тежък, тежък, тежък, а трябва да е по-лек, по-лек, по-лек! А аз обаче казвам, че журналистите трябва да подходят по-професионално и по-научно към колата! GT-R трябва да тежи точно толкова. Ако беше по-лек, нямаше да се управлява така. Кола с по-ниска маса може да бъде опасна и няма да бъде подходяща за всички клиенти.“

Какво знаем още? Че премиерата на Nissan GT-R R36 ще се състои в края на 2018 г., на автомобилното изложение в Токио, което се провежда в края на септември и началото на октомври. Наистина не написахме почти нищо за Vmotion 2.0, но пък може да разгелдате галерията горе. Колата има вградени в подглавниците говорители Bose... А сега, след фактите за R36 ви предлагаме да се върнете две поколения назад и да разгледате този прекрасен GT-R R34 (кликнете на снимката).

Първородната Godzilla!