Чисто нов и готин: Triumph Street Triple 675 RS идва със 123 коня и електронна газ. Галерия, видео и инфо
Мина цяло десетилетие откакто Triumph показа оригиналния Street Triple, гол байк с изключителен характер, чийто две кръгли очи се превърнаха в запазена марка. Истиснки готин мотор, с двигател базиран на агрегата на Daytona. През 2012 имаше лека ревизия, на следващата година моделът бе подложен на по-сериозно обновление, а ето че сега, в зората на 2017-та година, британците ни показват изцяло нова гама на Street Triple.
Тук байкът бележи най-сериозния скок в развитието си, идва с един куп помагаща електроника и с RS модификация (в галерията), седяща най-отгоре. Трицилиндровият двигател е преработен изцяло, идва с нов диаметър и ход на буталата, нов колянов вал, като реално са останали едва 10% общи части със стария агрегат. Мощността е повишена на 123 к.с. при 11 700 об/мин, а максималния въртящ момент е 77 Нм при 10 800 об/мин. И тук е удачно да добавим 166-те килограма сухо тегло на мотора.
Чиста новост е и електронната газ (без физическа връзка между ръкохватката и дросела), която е позволила и появата на различни режими на каране. При Street Triple RS те са общо пет: Sport, Road, Rain, Rider (програмируем) и Track. Наличен е куикшифтър, който според Triumph, позволява до 2,5 пъти по-бързи смени на предавките, отколкото е способен опитен карач ползващ лостчето на съединителя. Монтиран е и ABS съобразяващ се със завиването, а таблото е изразено с нов и готин 5-инчов TFT дисплей с настройващ се ъгъл.
Спирачките и окачването също са сериозно ъпдейтнати. Вилката е напълно регулируема Showа, а в долния и край работят 310-милиметрови дискове и спирачна система Brembo M50 с моноблок апарати с по 4 бутала. Отзад е монтиран шок Öhlins и 220-милиметров диск. Що се отнася до дизайна, сами можете да видите от обилната галерия, като само ще кажем, че даровете вече напомнят на тези при Speed Triple. Приятно цъкане.