Чисто нов и готин: Triumph Street Triple 675 RS идва със 123 коня и електронна газ. Галерия, видео и инфо


11 Jan 2017

Мина цяло десетилетие откакто Triumph показа оригиналния Street Triple, гол байк с изключителен характер, чийто две кръгли очи се превърнаха в запазена марка. Истиснки готин мотор, с двигател базиран на агрегата на Daytona. През 2012 имаше лека ревизия, на следващата година моделът бе подложен на по-сериозно обновление, а ето че сега, в зората на 2017-та година, британците ни показват изцяло нова гама на Street Triple.

Тук байкът бележи най-сериозния скок в развитието си, идва с един куп помагаща електроника и с RS модификация (в галерията), седяща най-отгоре. Трицилиндровият двигател е преработен изцяло, идва с нов диаметър и ход на буталата, нов колянов вал, като реално са останали едва 10% общи части със стария агрегат. Мощността е повишена на 123 к.с. при 11 700 об/мин, а максималния въртящ момент е 77 Нм при 10 800 об/мин. И тук е удачно да добавим 166-те килограма сухо тегло на мотора.

Чиста новост е и електронната газ (без физическа връзка между ръкохватката и дросела), която е позволила и появата на различни режими на каране. При Street Triple RS те са общо пет: Sport, Road, Rain, Rider (програмируем) и Track. Наличен е куикшифтър, който според Triumph, позволява до 2,5 пъти по-бързи смени на предавките, отколкото е способен опитен карач ползващ лостчето на съединителя. Монтиран е и ABS съобразяващ се със завиването, а таблото е изразено с нов и готин 5-инчов TFT дисплей с настройващ се ъгъл.

Спирачките и окачването също са сериозно ъпдейтнати. Вилката е напълно регулируема Showа, а в долния и край работят 310-милиметрови дискове и спирачна система Brembo M50 с моноблок апарати с по 4 бутала. Отзад е монтиран шок Öhlins и 220-милиметров диск. Що се отнася до дизайна, сами можете да видите от обилната галерия, като само ще кажем, че даровете вече напомнят на тези при Speed Triple. Приятно цъкане.

Фенове сме! A вие?