Как е тествано окачването на BMW M5 E39. Понятието ‘German engineering’ в действие. Хипнотично видео и галерия

  • Галерия 18 кадъра Галерия 18 кадъра
  • Галерия 18 кадъра Галерия 18 кадъра
  • Галерия 18 кадъра Галерия 18 кадъра
  • Галерия 18 кадъра Галерия 18 кадъра
  • Галерия 18 кадъра Галерия 18 кадъра
  • Галерия 18 кадъра Галерия 18 кадъра
  • Галерия 18 кадъра Галерия 18 кадъра
  • Галерия 18 кадъра Галерия 18 кадъра
  • Галерия 18 кадъра Галерия 18 кадъра
  • Галерия 18 кадъра Галерия 18 кадъра
  • Галерия 18 кадъра Галерия 18 кадъра
  • Галерия 18 кадъра Галерия 18 кадъра
  • Галерия 18 кадъра Галерия 18 кадъра
  • Галерия 18 кадъра Галерия 18 кадъра
  • Галерия 18 кадъра Галерия 18 кадъра
  • Галерия 18 кадъра Галерия 18 кадъра
  • Галерия 18 кадъра Галерия 18 кадъра
  • Галерия 18 кадъра Галерия 18 кадъра

05 Jul 2019

Видеото показва тестовия процес на окачването на BMW M5, поколение E39, и по някаква причина вече го гледахме около 5 пъти. И тази някаква причина е, че ни действа хипнотично. Гледаме как машината мъчи шарнирите, щангите, амортисьорите, гумите, дисковете и другите чарколяци и не спираме да мислим за понятието ‘German engineering’.

И макар, че за разлика от предшестващия го модел M5 не се е сглобявало ръчно в BMW M GmbH, а на същата поточна линия, като обикновените Серия 5 в Динголфинг, тази кола остава специална. Според нас това е последното умерено изглеждащо M5, което в контраст крие мега възможностите си и точно това харесваме у него. Както и 5-литровия атмосферен V8 S62 мотор с 400 коня, ускоряващ колата до малко под 300 км/ч. Гледайте видеото. 

Лукс от Китай!