Italdesign пуска „бик“ с 610-конен V10 от Audi, който вдига сто за 3,2 и 330 км/ч. Ограничен е в 5 броя. Галерия и инфо

  • Галерия от 14 снимки. Колата не е лоша... Галерия от 14 снимки. Колата не е лоша...
  • ... даже никак. Има си и хриле. ... даже никак. Има си и хриле.
  • И може би леко напомня на Lambo. И може би леко напомня на Lambo.
  • Емблема с бик? Lambo да внимават в картинката. Емблема с бик? Lambo да внимават в картинката.
  • И, космическото BMW Nazca C2 от 1993 г. И, космическото BMW Nazca C2 от 1993 г.
  • Което така и не влезе в производство. Което така и не влезе в производство.
  • Не че някой е очаквал да влезе. Не че някой е очаквал да влезе.
  • Представете си как е изглеждало това през 1993. Представете си как е изглеждало това през 1993.
  • VW W12 Conpept от 1997 г. VW W12 Conpept от 1997 г.
  • Супер чисто купе, също дело на Italdesign. Супер чисто купе, също дело на Italdesign.
  • И як интериор, с лостчета на вратите от Golf MkIV. И як интериор, с лостчета на вратите от Golf MkIV.
  • Щеше да супер, ако беше влязъл в производство. Щеше да супер, ако беше влязъл в производство.
  • С двойно предаване Synchro и 5,8-литров W12 с 420 коня. С двойно предаване Synchro и 5,8-литров W12 с 420 коня.
  • Но VW се отказаха и пуснаха Bugatti Veyron... Но VW се отказаха и пуснаха Bugatti Veyron...

23 Feb 2017

Базираните в Монкалиери Italdesign идват в Женева с изненада. За целта дизайнерската марка е създала нова... марка наречена Italdesign Automobili Speciali, като името е достатъчно красноречиво. Компанията ще предлага „ултра лимитирана серия“ автомобили, като първата супер екзотика виждате под формата на тези три рендъра. Името на модела все още не обявено, но пък италианците разкриха достатъчно информация за колата.

Като например, че рамата е изработена от карбонови композити и алуминиеви сплави, а купето изцяло от карбон. Дължината и е 4847 мм, широчината 1970 мм, а висока едва 1204 мм, a за задвижването се грижи „мощен 5,2-литров атмосферен V10“. Което за нас значи мощния 610 к.с. 5,2-литров атмосферен V10 на Audi R8 V10 plus, генериращ и 560 Нм.

Що се отнася до динамиката, от Italdesign посочват ускорение до сто за 3,2 сек и максимална скорост от над 330 км/ч. Коооето по случайност са и точните характеристики на въпросното Audi R8 V10 plus, така че може да очакваме също 7-степенна S tronic кутия и 4x4 задвижване. Тоест, Quattro задвижване. А защо бик? Заради емблемата, която е вдъхновена от символа на Торино, град силно свързан с каросерийната история и автомобилостроенето като цяло.

Цената? Все още не е обявена, но предвид това че марката планира не повече от 5 коли за 2017, очакваме да е няколко пъти над базовите 187 400 евро на R8 plus. Чакаме автомобила с любопитство, още повече като имаме предвид проектите на Italdesign от близкото минало – BMW Nazca от 1993 и VW W12 от 1997, които ще видите в галерията. A след като приключите с нея, може да кликнете на това синьо Audi R8 V10 plus, от което ще дойде задвижването на Italdesign.

Първородната Godzilla!