Datsun Roadster с мотор от Silvia и задница от... Mazda RX-7. Готина кола. Галерия и инфо

  • Галерия с 15 снимки. Галерия с 15 снимки.

16 Mar 2017

Супер класически, същевременно подплатен с доста по-модерна (и мощна) техника от тази дадена му по рождение, този Datsun Roadster е мноoого яка кола. Поне според нас и според собственика Алвин Гогинени, които се занимава с научно-изследователска дейност Genentech, а в свободното си време помага на Z Car Garage със социалните канали. Този човек е маниак на тема Datsun и това личи от колата му.

Алвин я купува през 2001-ва с вече сменен мотор, от 1,6 на 2-литров, но това не е достатъчно. Той подменя окачването с части от каталога на Nissan Competition и слага тези супер класически и непреходни 14-ки Panasport Racing с гуми 205/45R14 Hankook Ventus RS-3. Модификациите далеч не спират дотук. След сесия на „Лагуна Сека“ завършила с прегряване на спирачките Алвин монтира отпред Wilwood апарати и вентилирани дискове, а задното окачване идва от Mazda RX-7.

С новата схема отзад идват и дисковите спирачки, както и диф с ограничено приплъзване. Но Алвин иска друг мотор от самото начало и това е SR20-ка, каквато намира от 1998 Nissan Silvia S14 и монтира през 2003-та. Колата обаче не за изложения, а е направена за каране – още първата година и навърта 20 000 мили. В Z Car Garage ревизират предното окачване, всички втулки, кормилното управление, слагат по-масивна стабилизираща щанга и колата свата все по-добра.

До момента в който не заприличва на това което виждате на снимките, едно приятно бижу, на което Алвин е навъртял вече над 100 000 мили или над 160 000 км. Роудстърите не стават за всеки ден? Питайте Алвин. А ако не се сещате кои са Z Car Garage, кликнете на този прекрасен 240Z с 367 к.с.

Първородната Godzilla!