Fiat 500 Abarth от Pogea Racing генерира 404 коня и 445 Нм, предаването е предно и струва около 120 000 лв


31 Aug 2017

Тоест, освен с немаловажната задача да задават посоката на движение на колата, предните Michelin Super Sport гуми трябва да менажират и предаването на 445-те нютон-метра на асфалта. Хммм... Предно, 404 коня, 445 Нм и междуосие от около 5 см (тук, за хората които приемат буквално всичко което пишем, уточняваме че разстоянието между осите на колата всъщност е 230 см; в случая се шегуваме заради голямата тяга и сравнително късата база на автомобила).

Тооооест, Pogea Racing са изкарали още 244 коня и 210 Нм над стандартните показатели на най-мощната серийна версия на Fiat 500, която носи скорпионите на Abarth. В резултат колата вдига 100 км/ч от място за 4,7 секунди, което е доста добре за калибъра на този мъник. Нямаме подробна информация за пълния набор от модификации по возилото, но от Pogea споменават, че двигателят е на практика същия 1,4-литров турбо агрегат, като при заводския Abarth.

Само били сменили сменили буталата с ковани. И изпускателните клапани с по-големи. Модифицирали и главата на мотора, сложили и други пружини на клапаните. Усилили били и блока, охладителната система също била нова. Това е в общи линии, нищо особено. А, и коляновият вал бил сменен със специален, както и свещите и бобините. И всмукателният колектор също, както и инжекторите, дросела, изпускателната система... Иначе моторът бил същия.

Pogea имат и други интересни проекти, така че ако не ви се дават 120 хилки за Fiat 500 (макар и с почти толкова коне, приблизително), то може да заложите на 124 Spider Abarth за доста по-малко пари. А и идва лято, кабриото е добър вариант. Кликнете на него за материала.

Сбогом V10!