Mercedes C 63 AMG и още седем коли, които ще се превърнат в ценни класики. Галерия и инфо
Merc C 63 AMG W204 от когато 63 означаваше мотор с обем... 6,2. Бруталният и харизматичен атмосферен V8 си замина, а цената на това поколение само ще расте.
VW Golf R32 MkV. Golf с 3,2-литров шестак, който все още може да бъде намерен за 20-ина хил лв., читав. Купувайте и го пазете, някой ден може да изкарате доста пари.
Renault Clio 182 Cup. Не е толкова скъпо, колкото лимитираните Williams и Clio 192 (под 10 хил. евро), с 2-литров мотор и потенциал за бъдеща класика.
BMW M3 CSL E46. Тук единственият проблем е, че колата беше скъпа като нова, скъпа е и сега – започват от 90 хил. евро, но си е инвестиция. Ако я пазите.
Audi RS4 B7 с неговия 4,2-литров V8 и супер способно шаси. Ако го задържите достатъчно дълго може да се превърне в сериозен доход при продажба.
Subaru Impeza WRX STI MkII. Преди третия ‘hawkeye’ фейс, но пак с истински рали гени. Може и в синьо, като читавите започват от 20 хил. лв.
Skoda Octavia RS MkII. Изгодната и бърза семейна кола. Мощност 200 к.с. и голям багажник, взимате я за ок 10 000 лв. Има и дизел със 170, но препоръчваме бензиновата.
Ford Focus RS MkI. Супер харизматичен с един основен проблем – както и Е46 CSL-а, цените вече са високи, но далеч не толкова. Кола на 80 хил. км от 2003-та струва около 30 хил. лв.
Окей, класики може и да не е точната дума, но идеята е че возилата от тази селекция имат всички шансове да се превърнат в прилично струващи коли с харизма. Второто вече си го имат, а ръста на стойността е просто въпрос на време.
С тези осем коли далеч не изчерпваме темата, но те са добро начало за размисъл и за обмисляне на покупка на такава. Някой от автомобилите са вече скъпи, а други ще ви е трудно да повярвате, че са в този списък, като например комбито на Octavia…
Сбогом V10!