TechArt прави 30 години: честито. Кратка галерия с най-значимите коли и моменти на немския тунер

  • 1971, началото. Няколко Porsche 928-ци, 944-ка и... Lambo Countach плюс Merc SL. Ако кажем, че снимката не е силна ще излъжем и себе си. 1971, началото. Няколко Porsche 928-ци, 944-ка и... Lambo Countach плюс Merc SL. Ако кажем, че снимката не е силна ще излъжем и себе си.
  • 1991, Франкфурт. Дебют на TechArt на авто изложение. Публиката демонстрира интерес, но все още не подозира на какво е способна малката фирма. 1991, Франкфурт. Дебют на TechArt на авто изложение. Публиката демонстрира интерес, но все още не подозира на какво е способна малката фирма.
  • 1992, нов дом. Нещата започват да се получават и е нужно ново по-широко място в Леонберг, където лудите гении да творят. Коментара на силата на снимката е излишен. 1992, нов дом. Нещата започват да се получават и е нужно ново по-широко място в Леонберг, където лудите гении да творят. Коментара на силата на снимката е излишен.
  • 1995, 911 Carrera 993. Последното 911 с въздушен боксер, към който TechArt завинтват механичен компресор. Мощността става над 460 коня от заводски 286. Добре е. 1995, 911 Carrera 993. Последното 911 с въздушен боксер, към който TechArt завинтват механичен компресор. Мощността става над 460 коня от заводски 286. Добре е.
  • 2001, над 600 коня. Днес 600 коня не са малко, а през 2001 бяха нещо грандиозно. Повече от Vanquish и Murcielago, в който работят V12 мотори. TechArt 996 Turbo развива 620. 2001, над 600 коня. Днес 600 коня не са малко, а през 2001 бяха нещо грандиозно. Повече от Vanquish и Murcielago, в който работят V12 мотори. TechArt 996 Turbo развива 620.
  • 2005, ‘Tune it! Safe!’. Немците показват 997 Carrera S в полицейска разцветка и промотират мотото Tune it! Safe! Което... няма да коментираме. Колата е с 15 коня над S-ката. 2005, ‘Tune it! Safe!’. Немците показват 997 Carrera S в полицейска разцветка и промотират мотото Tune it! Safe! Което... няма да коментираме. Колата е с 15 коня над S-ката.
  • 2007, GT2 с 650 коня. Версията на TechArt обикаля „Ринга“ за 7 мин и 39 сек, с 13 сек по-бързо от заводското 997 GT2. Максималната скорост на колата е близо 360 км/ч... 2007, GT2 с 650 коня. Версията на TechArt обикаля „Ринга“ за 7 мин и 39 сек, с 13 сек по-бързо от заводското 997 GT2. Максималната скорост на колата е близо 360 км/ч...
  • 2015, в преследване на 918. Преди по-малко от две години TechArt-ско 991 Turbo S обиколи „Заксенринг“ за 1:31.12. Време с 78 стотни по-бавно от това на 918 Spyder Weissach Pack. 2015, в преследване на 918. Преди по-малко от две години TechArt-ско 991 Turbo S обиколи „Заксенринг“ за 1:31.12. Време с 78 стотни по-бавно от това на 918 Spyder Weissach Pack.

06 Apr 2017

TechArt е име, което говори само са себе си. Дори буквално. Немската компания успява да модифицира ефективно автомобили на марка, които и без това излизат от завода завършени и със степен на прецизност на изработката, която заслужава респект. Тунерите на Porsche не са един и два, но TechArt е от малкото доказали се през годините с постоянство. И с откаченост.

Тази година ентусиастите навършват 30, повод поради който TopGear.com е събрал няколко от най-важните коли и моменти на TechArt в галерия. Представяме ви ги по ред с малко текст, а след като ги разцъкате, може да кликнете на това зелено чудовище – мощното 720 к.с. TechArt GTstreet R 991, което ще ви отведе до още по-бруталната му открита версия. Все пак идва лято, посрещнете го с 340 км/ч.

Лукс от Китай!