Усещането да разопаковаш чисто нов мотор на 20 години: вадят Honda NR 750 и VFR 750 R от кашоните. Видео

  • Галерия от 19 снимки. Галерия от 19 снимки.

15 Apr 2017

Не са много хората от нас, който могат да си позволят да си осигурят страхотното чувство от разопаковането на чисто нов мотоциклет. В случая с този стокхолмски дилър е още по-вълнуващ, защото освен, че двата мотора са чисто нови, те всъщност са произведени през 1989 и 1992 година, а на всичкото отгоре вторият байк от 92-ра е сссуууупееер рядък.

Става въпрос за Honda NR 750, единственият сериен мотоциклет с V4 двигател, овални бутала и 32 клапана. Тридесет и два? Да, този мотор разполага с по 8 клапана на бутало... което е и причината всяко бутало да е двойно, с по две мотовилки. От модела са произведени едва 300 броя, а справката в mobile.de ни показа, че се продава само един, от 93 г. на 10 000 км, за... 95 555 евро. Не е зле.

Другата чисто нова стара машина e Honda VFR 750 R известен с означението си RC 30. Той не е толкова рядък, но пак говорим за машина, която вижда бял свят за пръв път откакто японците са и нахлупили кашона преди 21 години (тогава, през 2010, когато е сниман клипа).

Собственикът на дилърството обяснява, че са поръчали два NR 750, продали са единия, а другия решили да... оставят за поколенията. RC 30-ките са били повече, но човекът решил да задели една бройка и от него. На въпроса какво ще се случи с тези мотори господинът отговаря, че са поръчали прозрачни кутии в който да изложат байковете, като експонати.

Гледайте видеото и разцъкайте галерията със снимки на двата модела, като там ще намерите и фотоси на супер нестандартните бутала на NR-a. 

Първородната Godzilla!