BMW M4 CS генерира 460 коня и вдига 100 за 3,9 секунди, застава под GTS. Какво още?


19 Apr 2017

Ами, това че мноoого ни се искаше към буквите CS да има долепен и един L, а колата да е сериозно оглозгана версия на M4 Coupe с повече тяга, по-малко килограми и по-пистово ориентирана. Нещо което се оказва... точно така. Или поне донякъде.

Реално BMW M4 CS наистина е по-лека и фокусирана към пистата версия, но без бруталните мерки на които се радвахме при E46 CSL. Автомобилът е олекотен (карбонов таван за – 6 кг, текстилни ленти на вратите вътре вместо дръжки и още олекотяващи работи), но масата пак е едни добри 1580 кг. Колата дори си идва със стерео за разлика от споменатата епична E46-ца, макар че системата била специално адаптирана за модела, каквото и да значи това.

Това, което реално представлява CS е междинна стъпка между M4 Competition Package и съвсем пистовото GTS. Мощността на 3-литровия редови битурбо шестак е увеличена с 10 к.с. спрямо тази на Competition Package, общо 460 к.с. (500 коня при GTS), а нютон-метрите са с 50 повече за общо 600. В резултат купето вдига сто за 3,9 секунди, а максималната скорост е ограничена на по-високите 280 км/ч. Дори времето за обиколка на „Ринга“ позиционира CS между... CP и GTS – 7 мин. и 38 сек.

Време, което е равно с това на Lexus LFA, но пак с около 6 секунди над рекорда на Alfa Giulia QV. Което е важно, ако избирате колата си според времената на „Ринга“. Което би било глупаво.

Какво получавате още? Серийни Michelin Pilot Sport 2, керамични спирачки, както и палитра от нови специални цветове с фенси имена, като Frozen Dark Blue II, Lime Rock Grey Metallic и San Marino Blue Metallic. Но не идва с кутия на покрива и 700 коня, като това тунинг изпълнение. Кликнете на тази „пипната“ M4-ка за нейната галерия и инфо.

Сбогом V10!