Това 1994 Porsche 993 Carrera 2 е с 5,7-литров V8 и глави от... Car Porn
Немски автомобил модифициран от японец, собственост на филипинец, задвижван от американски мотор. Това представлява това боядисано в оригинална Porsche боя “Amaranth Violet”, в което работи GM-ски 5,7-литров LS1 с някои доработки, в това число и специални глави от... Car Porn. Хората просто така са си кръстили марката, няма лошо.
Защо с V8? Собственикът Иън Кинг обяснява: „Карах три мотора преди това, SR20, RB25, и RB26, изгърмях ги всичките. SR-а два пъти, другите по веднъж“. Става въпрос за агрегати на Nissan и за дрифт упражнения, след което Иън продал всички коли и си взел BMW E39 M5. Оттогава насам се радва на V8 моторите и не иска да чуе за други. „Прости са, надеждни и можеш да изкараш тонове мощност от тях“.
В конкретната конфигурация лилавата му 993-ка разполага със скромните 340 к.с., но Иън обмисля вариант да смени LS1-ичката с LS3-ка с 540 коня. Трансмисията е ръчна G50 на Porsche, но с някой модификации. Окачането също е различно от това на всички RWB-та досега – то е сменено с въздушни елементи на Accuair, а Иън командва височината на своето 993 през iPhone-a си.
Ако сте запознати с практиките на RAUH-Welt Begriff и човекът зад проектите Акира Накай, ще знаете, че V8 моторът не е в стила на Найай сан. На въпроса какво мисли по темата обаче той отговаря с краткия, прост и логичен израз. „RWB е форма на себеизразяване...“