Пет от най-добрите коли с боксерни мотори според TG. Има любопитни представители

  • Subaru Impreza STI 22B. На практика шосейна версия на WRC колата от 1997-ма, с 2,2-литров боксер с 280 к.с., спирачки Brembo амортисьори Bilstein, алуминиев преден капак и това масивно и яко задно крило! Subaru Impreza STI 22B. На практика шосейна версия на WRC колата от 1997-ма, с 2,2-литров боксер с 280 к.с., спирачки Brembo амортисьори Bilstein, алуминиев преден капак и това масивно и яко задно крило!
  • Porsche 911 GT3 RS 4.0. Последното шосейно представяне на „мецгеровия“ шестак: 500 к.с., 460 Нм и звук, който ни кара да плачем от радост. Мотор със състезателни гени в едно от най-яките 911 правени някога. Porsche 911 GT3 RS 4.0. Последното шосейно представяне на „мецгеровия“ шестак: 500 к.с., 460 Нм и звук, който ни кара да плачем от радост. Мотор със състезателни гени в едно от най-яките 911 правени някога.
  • Ferrari F512 M. Последното издание на Testarossa (1994-1996) с 4,9-литров 12-цил. боксер, 440 коня, 4,7 до сто и 315 км/ч. Произведени са 501 коли, 75 от тях с десен волан. След него идва 550 Maranello. Ferrari F512 M. Последното издание на Testarossa (1994-1996) с 4,9-литров 12-цил. боксер, 440 коня, 4,7 до сто и 315 км/ч. Произведени са 501 коли, 75 от тях с десен волан. След него идва 550 Maranello.
  • Citroen 2CV. И да е смеете, тази кола е велика. Задвижвана от въздушно боксерно двигателче с 2 цилиндъра, чиято мощност нараства от 9 до 29 к.с. в хода на жизнения цикъл на 2CV. Който се простира от 1949 г. чак до 1990-та. Citroen 2CV. И да е смеете, тази кола е велика. Задвижвана от въздушно боксерно двигателче с 2 цилиндъра, чиято мощност нараства от 9 до 29 к.с. в хода на жизнения цикъл на 2CV. Който се простира от 1949 г. чак до 1990-та.
  • Alfa Romeo Alfasud. Семпъл дизайн на Джуджаро, задвижвана от 4-цилиндров боксер с обем между 1,2 и 1,5 литра. Произвежда се от 71-ва до 89-та и притежава типичните за марката от онова време чар и адска ненадеждност. Alfa Romeo Alfasud. Семпъл дизайн на Джуджаро, задвижвана от 4-цилиндров боксер с обем между 1,2 и 1,5 литра. Произвежда се от 71-ва до 89-та и притежава типичните за марката от онова време чар и адска ненадеждност.

03 May 2017

Просто нямаше как да не споделим с вас тази класация на TopGear.com, защото темата е интересна, а селекцията на британците меко казано любопитна. И докато присъствието на някой от колите тук ни се струват напълно оправдано, то за други сме изумени, че са попаднали в избора.

Но, без значение какво мислим ние в случая, това е тя. Разгледайте я, помечтайте за любимите си коли и споделете вашето мнение за онези, за които си казвате „Каквооо? Този к***ф какво прави тук?!?“ Не пречи да споделите и ако сте съгласни с цялата 5-чка. Приятно оценяване.

Първородната Godzilla!