Harley-Davidson Sofia стовари ТИР с цялата гама на марката. Нямаше как да откажем да покараме


20 May 2017

Събитието се казва “Harley On Tour” и казано с малко думи, представлява предимно черно и готино 600-конно Volvo (с „минибар“ отпред, ще видите снимка в галерията), натоварено с мотори от цялата гама на Harley-Davidson. Откъдето мине камионът – или по-скоро където спре -, хората имат рядката възможност да видят, да седнат и да покарат моторите на Harley. В случая минаването му и спирането му в нашата столица се дължи на стабилната организация на официалния вносител на моторите в страната ни.

Защо в камион? Обяснението е просто и по никакъв начин не компрометира кефа от това да яхнеш 1,8-литров Harely, даже напротив. Работата е такава, че никое дилърство по нашите ширини не може да си позволи да поддържа флотилия от тестови мотори от всеки модел (тук говорим за дооста байкове) и точно тук идва “Harley On Tour”, керванът на култовата щатска марка, който Harley-Davidson Sofia организира да дойде и у нас. И за посрещането на който домакините спретнаха нещо между мото събор, рок концерт, бирфест, модно ревю на аксесоарите Harley и... детски рожден ден. Наистина, събитие което бе и е, продължава и утре, доста по-стабилно от миналогодишното, което ни се стори доста добро.

А? Не се чудете, събирането бе и е точно такова и е доста забавно. Галерията е от първия ден, събота, като партито продължава и утре, в неделя, 21 май. В обилната ни селекция от снимки ще видите и тортата на 8-годишния рожденик, естествено изпълнена в стил “Harley”, като доста от малките гости на парти момчето също носеха ризки и тениски с моментално разпознаваемото лого на марката.

Ние обаче, поради по-високата ни средна възраст, не бяхме канени заради тортата, а да покараме модел по избор. Реално имаше възможност да джитнем и с други мотори, но останалата част от изкушенията ни ограничи до един модел. Всъщност два, защото дойдохме в пълен екип, от който двама можеха да карат големи байкове (и хич не се дърпаха). Моделите? Low Rider S и специална модификация на култовия V-Rod Night Rod Specal в бяло, който по изключение за марката е с водно охлаждане. Low Rider S разчита на въздушна V двойка с обем 110 куб. инча, което са си едни добри 1,8 литра, а Rod-a на агрегат с 1247 куб. см. Двигателят на S-ката носи и готиното име Screamin’ Eeagle и от него стърчеше спортен въздушен филтър. Как да не се метне човек?

Спираме с думите и ви оставяме да разцъкате обилната галерия от 45 снимки, а ако сте в София или минавате през столицата утре, имате още един вариант за запълване на неделния график.

Текст и фотография: Иван Монев

Сбогом V10!