Porsche 911 Turbo S Exclusive Series е най-мощното и ексклузивно Turbo S правено някога: 607 к.с. и 500 броя


08 Jun 2017

Това са думи на Porsche, които за пореден път ще успеят да привлекат вниманието (на феновете) и парите на (богатите фенове) на марката с лимитиран модел. Porsche обаче обичат да правят нещата както трябва и рядко пускат специалитети, които са „специализирани“ само с различна боя, джанти, лепенки и шев в интериора. Porsche 911 Turbo S Exclusive Series е достойно произведение на отдела Porsche Exclusive Manifaktur, които преди бе познат само като Porsche Exclusive.

Под задния капак работи подсилена версия на могъщия 3,8-литров битурбо шестак, която е с 27 к.с. по-потентна от стандартния мотор на Turbo S. Златното купе предлага стабилните 607 к.с. и 750 Нм, с които ускорява от 0-100 км/ч за 2,9 секунди (за колкото и нормалното Turbo S), а от 0-200 за 9,6 (с 0,3 сек по-бързо). Максималната скорост е идентична с тази на „масовото“ Turbo S, повече от достатъчните 330 км/ч.

Porsche 911 Turbo S Exclusive ще бъде ограничено в 500 броя и ще се предлага с доста неща „за пръв път“. Серийните керамични дискове например за пръв път ще могат да се поръчат в комплект с апарати боядисани в черно и с надпис “Porsche” в Golden Yellow Metallic, като на самата кола от галерията. Черните 20-ки също са уникални за лимитираната серия, също с контури в златисто, черни са и изпускателните накрайници на ауспусите. По колата има и няколко табелки Porsche Exclusive Manifaktur, за да се знае, интериорът също има такива, материалите са подбрани внимателно, въобще, ще ви е доста приятно вътре.

Какво още? Ами, колата може да се комбинира със специалния хронограф Porsche Design, които е първият часовник на марката кореспондиращ с дизайна на реален автомобил. Комплектът за багаж на една от снимките също може да се поръча с колата, но и двете опции се заплащат допълнително. Бижуто за време струва 9950 евро, а чантите 5474 евро в Германия. А да, не споменахме цената на самото возило – тя стартира от 259 992 евро, което означава с 54 859 повече от „базовото“ Turbo S.

А в случай, че в това златно произведение на Porsche Exclusive Manifaktur виждате златна възможност да изкарате пари, след като го препродадете, замислете се отново. В последно Porsche стават все по-раздразнителни на тази тема и си правят черен списък с имената на „спекулантите“, които правят бизнес на техен гръб. Кикнете на това 911 R за материал по темата.

Текст: Иван Монев

Фенове сме! A вие?