Ducati Multistrada 1200 Enduro Pro е тук за да дразни BMW, KTM, Honda и компания. Галерия и видео

  • Галерия от 19 снимки. Галерия от 19 снимки.

22 Jun 2017

Мотоциклетът е на практика Multistrada Enduro, но с Pro добавки, като например стоманените тръби, които се доставят от Turatech, по-късото предно стъкло (все пак ще се кара извън пътя), като и пясъчният цвят е характерен само за Ducati Multistrada 1200 Enduro Pro.

Има и още, моторът идва серийно с по-грубите Pirelli Scorpion Rally, отпред 120/70 R19 и 170/60 R17 отзад, окачването е полу-активно на Sachs с 48 милиметрова вилка, а ходът отпред е 200 мм в двата края. Байкът не изостава в електронно отношение, защото и газта е „by-Wire“, а съобразяващият се с наклона на машината ABS идва от Bosch и Brembo – модулът 9.1ME. LED фарът е сериен, както и допълнителните два осветителни модула долу.

Готин детайл е и ауспухът на Termignoni, титаниева конструкция, която вероятно се отразява положително на масата на мотора. Незареден Ducati Multistrada 1200 Enduro Pro тежи 232 кг, а с всички течности и 90% пълен резервоар и готов за приключение чуква 261 кг (със 7 по-тежък от чистата Enduro версия). И като казахме резервоар, същият е с доста добрия обем от 30 литра, което е повече от достатъчно за едно добро приключение.

Задвижването е същото като при не Pro версията Enduro: L2-ката с обем 1198 куб. См с по 4 клапана на цилиндър, генериращ 152 к.с. при 9500 об/мин и 128 Нм при 7500. Това означава 27 коня и 3 Нм повече от легендарния R 1200 GS на BMW, но и 8 коня и 12 Нм под най-потентния в категорията KTM 1290 Super Adventure R. Макар, че както знаем, тези данни не са всичко. Разгледайте галерията, след което кликнете на KTM-а за неговия материал.

Лукс от Китай!