Moto Guzzi V1000 G5 с ауспуси от Moto GP и неустоим чар
Ауспусите не са точно, като от Moto GP, но са дело на същата фирма SC-Project и седят прекрасно на това Guzzi V1000 G5. Байкът е бил доста бърз и когато е напускал фабриката през 1974-та – вдигал е 190 км/ч -, а сега 949-кубиковия му V2 е още по-пъргав.
Проектът е дело на френското ателие Sur Les Chapeaux De Roues, което преработва двигателя с оригинални части, но поставят Dell’Orto PHM 40-милиметрови карбуратори на мястото на старите 30-ки. Монтирали са и Dynatek Dyna III електронна система, която също подобрява мощността, а списъка с електрически компоненти включва мигачи от Motogadget и скоростомер Koso.
Окачването е меко казано подобрено. Отпред работят шведски колове Öhlins с диаметър 43 мм закрепени към тройници от Yamaha YZF-6, a спирачната система отпред е Beringer. Задната система за спиране път разчита на Nissin главен цилиндър и стоковия апарат. Що се отнася до колелата, те също са стоковите, но обвити в гуми Avon Roadrider AM26. Елегантното яйце? Него и опашката Sur Les Chapeaux De Roues изработват от алуминий, а резервоара от стомана.