BMW R 1200 GS, като никое друго
Не случайно ателиетата за преработка на мотори рядко се хващат с BMW R 1200 GS – окачването на мотора е сложно, особено отпред, а електриниката също може да бъде няколко десетки килограма. Японецът Кайчиро Коросу от Cherry’s Company обаче е приел предизвикателството, като преди това си е обещал две неща, а именно да не пипа рамата и кабелите. Байкът е поръчан от испански клиент, който също имал две условия – моторът да запази качествата на GS, както и мястото за втори човек.
В резултат Кайчиро не е променил позицията на седене, нито е пипал по компютрите на R 1200 GS. Въпреки това, както се вижда, мотоциклетът изглежда доста различно. Предният калник е изработен на ръка, както и новата скара за фара. В последната са поместени и заводските уреди, а резервоарът е доста интересен само по себе си – носи гравюра ‘Ride Rough and Remote’. Що се отнася до използваемостта на мотора, тя би следвало да не е компрометирана, като изключим липсата на защита от вятъра.