Porsche тества Mission E в компанията на Tesla S 100D

  • Галерия от първит тестове край Вайсах Галерия от първит тестове край Вайсах
  • Tesla Model S 100D служи за мерило на инженерите Tesla Model S 100D служи за мерило на инженерите
  • Четири прототипа бяха засечени в тази ранна фаза от тестове три години преди първите продажби да започнат Четири прототипа бяха засечени в тази ранна фаза от тестове три години преди първите продажби да започнат
  • Mission E, чието име не е потвърдено официално, ще се задвижва от два електромотора Mission E, чието име не е потвърдено официално, ще се задвижва от два електромотора
  • Батерията ще се зарежда революционно бързо - за около 15 минути Батерията ще се зарежда революционно бързо - за около 15 минути
  • Срещуположно отварящите се врати на концептуалния модел са отстъпили място на класически Срещуположно отварящите се врати на концептуалния модел са отстъпили място на класически
  • Фаровете на тестовите коли нямат нищо общо с тези на серийния модел Фаровете на тестовите коли нямат нищо общо с тези на серийния модел
  • Така изглежда концептуалният Mission E Така изглежда концептуалният Mission E

05 Oct 2017

Porsche започна тестовете на изцяло електрическия Mission E по обществени пътища. Папараците засякоха четири прототипа в компанията на Tesla Model S 100D и Model X, вероятно също 100D или дори P100D. Тестовите коли са покрити с разнообразни маскировъчни панели – лъжливи фарове и дори ауспухови накрайници. Цялостното впечатление обаче е, че дизайнът на концептуалния Mission E е запазен.

Серийният вариант ще използва съвсем различна платформа от електрическите модели на Audi и се очаква да бъде по-бърз и спортен от колите на Tesla. Вероятно това е причината калифорнийските машини да са необходими като мерило при изпитателния процес в тази ранна фаза от тестове. Според запознати пробегът с едно зареждане ще надхвърля 530 км, а двата електромотора на борда ще дават над 600 к.с. за ускорение до 200 км/ч под 12 секунди.

Колата ще използва 800-волтова система, която ще позволява по-ниско тегло и по-бързо зареждане. Целта е 80% зареждане на батерията за едва 15 минути, което би било революционно за пазара на електромобили. Според слуховете Mission E ще има автономност от ниво 4, т.е. ще може да се движи без участие на шофьора в повечето ситуации и ще изисква намеса само в извънредни случаи. Софтуерът на колата ще се ъпдейтва като при Tesla – с обновявания, подобни на тези на лаптопа ви, докато не я използвате.

Въпреки че още сме 2017 и тестовете вече текат, серийният модел няма да влезе в продажба преди 2020 г.
 

Първородната Godzilla!