Кому е нужно? Lamborghini да конкурира Golf?

  • Lamborghini в ролята на хечбек. Ако сте песимисти, вижте втората снимка Lamborghini в ролята на хечбек. Ако сте песимисти, вижте втората снимка
  • Съвсем реалният Aston Martin Cygnet от 2011 Съвсем реалният Aston Martin Cygnet от 2011
  • Британската кола обаче достигна тираж от едва 593 броя Британската кола обаче достигна тираж от едва 593 броя

19 Dec 2017

Докъде може да стигне Lamborghini в старанието си да намали средния разход и вредните емисии на гамата си? Първата стъпка беше направена с Urus и неговия турбо мотор. Дали ще видим дизел? Или е по-вероятно италианците да се насочат към хибридни технологии? Може би дори изцяло електрическо задвижване?

Има и друг подход, с който Aston Martin експериментира преди няколко години – „слизането“ в автомобилни класове, в които рядко ще срещнете суперколи. Aston опита с малкия Cygnet – грозното пате, братовчед на Toyota iQ, което така и не проби на пазара. Странно защо ли!?. И въпреки това, за времето, в което беше произвеждан (2011-2013), миниатюрният модел свърши своето и намали средния разход и нивата на вредни емисии на компанията, така че присъствието на важни пазари да не бъде застрашено.

Според дизайнера Клебер Силва е много възможно Lamborghini също да предприеме такъв ход и да пусне малък хечбек, който виждате на илюстрацията. Колата е базирана на актуалното поколение Volkswagen Polo, с дизайн, вдъхновен от Urus.

Според нас шансът подобна машина някога да съществува клони към нула, но нима преди години щяхте да приемете сериозно и твърденията, че Lamborghini ще има нов SUV с турбо мотор?

Така че отказваме да заклеймим идеята като абсурдна. Може би просто е доста отдалечена във времето…
 

Първородната Godzilla!