Универсалното Porsche 911 с части от периода 1965-2000 г. „Единствената кола, която искам някога да имам“. Видео

  • Галерия с 22 снимки. Галерия с 22 снимки.

20 Dec 2017

Джак Олсен е изключително спокоен и подреден човек, човек който знае точно какво иска и който го постига, го прави сам. Той иска кола, която да може да кара всеки ден в града, да пътува с нея, да участва в клубни сбирки и да може да я кара с червени обороти на писта. Мечтае затова от дете и преди близо 13 години си купува автомобил, който да превърне в мечтания си – Porsche 911.

Джак се учи на много през годините, сам, като освен по колата, той работи и по гаража си, превръщайки го от стандартен за две коли в работилница-мечта. „Никога не бях заварявал преди това, никога не бях изработвал маси за работа, никога не бях изливал бетон, не бях монтирал и хидравличен подемник  под. Гаражът, освен проект сам по себе си, бе и причината да придобия 20 нови умения, който не валдеех…“, казва Джак.

Що се отнася до неговото Porsche 911, то вече е далеч от заводския автомобил. „Имам тази кола от 12, почти 13 години, и това е единствената, която искам да имам. За всеки ден, за уикендите, за пистата. Искам да продължа да я развивам, завинаги…“ Купето е от 1972 г., двигателят е от 1995-та, трансакселът е от 1977-ма, спирачките са от 1986 Turbo.

Мощността? „Двигателят изкарва 272 к.с. на вала, което не е много, но при маса 1088 кг, вършат доста добра работа. Конските сили изглеждат супер на хартия, в списанието, но окачването е това, което те прави бърз на пистата. Целият гений на моята кола е в окачването. И никога няма да спра го усъвършенствам“.

Много по-добра от предишната?