Десет страхотни коли, които ще очакваме през 2018

  • Галерия с топ 10 на колите, които очакваме за 2018 Галерия с топ 10 на колите, които очакваме за 2018
  • BMW M8: Докато новият ‘8er’, както немците обичат да наричат Серия 8, все още се пече, BMW пускат М8 GTE в Световния шампионат по издръжливост (FIA WEC), в това число и на Льо Ман. Немците се завръщат в легендарната надпревара BMW M8: Докато новият ‘8er’, както немците обичат да наричат Серия 8, все още се пече, BMW пускат М8 GTE в Световния шампионат по издръжливост (FIA WEC), в това число и на Льо Ман. Немците се завръщат в легендарната надпревара
  • Rolls-Royce SUV: Дългоочакваният най-луксозен кросоувър на планетата най-накрая трябва да бъде готов през 2018. Най-луксозната кола на света трябва да промени разбиранията ни за луксозен SUV. Така поне казват от Rolls. Rolls-Royce SUV: Дългоочакваният най-луксозен кросоувър на планетата най-накрая трябва да бъде готов през 2018. Най-луксозната кола на света трябва да промени разбиранията ни за луксозен SUV. Така поне казват от Rolls.
  • Renault Alpine A110: Аlpine A110 остава верен на оригиналната концепция: лека конструкция, разположен отзад двигател, разположен отпред резервоар и задвижване на задните колела. Renault Alpine A110: Аlpine A110 остава верен на оригиналната концепция: лека конструкция, разположен отзад двигател, разположен отпред резервоар и задвижване на задните колела.
  • McLaren Senna: На борда няма тежки батерии и електромотор. Задвижването е поверено на 4-литров битурбо V8 със смайващите 800 к.с. – сериозно развитие спрямо агрегата в 720S. Същото е числото и за въртящия момент – 800 Нм. McLaren Senna: На борда няма тежки батерии и електромотор. Задвижването е поверено на 4-литров битурбо V8 със смайващите 800 к.с. – сериозно развитие спрямо агрегата в 720S. Същото е числото и за въртящия момент – 800 Нм.
  • Aston Martin Vantage: Мощността идва, както очаквахме, от 4-литров битурбо V8 на AMG. Конете са 510, а въртящият момент достига 685 Нм. Скоростната кутия е автоматик ZF с 8 предавки, но на по-късен етап ще се появи и ръчка. Aston Martin Vantage: Мощността идва, както очаквахме, от 4-литров битурбо V8 на AMG. Конете са 510, а въртящият момент достига 685 Нм. Скоростната кутия е автоматик ZF с 8 предавки, но на по-късен етап ще се появи и ръчка.
  • Ford Fiesta ST: Освен 200 коня моторът генерира и 290 Нм, достатъчни за ускорение от 0-100 км/ч за 6,7 секунди. Колата идва и с три режима за каране, Normal, Sport и Track, като последният е програмиран за яко каране на писта Ford Fiesta ST: Освен 200 коня моторът генерира и 290 Нм, достатъчни за ускорение от 0-100 км/ч за 6,7 секунди. Колата идва и с три режима за каране, Normal, Sport и Track, като последният е програмиран за яко каране на писта
  • Renault Megane RS: Моторът е 1,8-литров турбо с 280 к.с. и 390 Нм, данни „които го нареждат сред най-добрите в класа“, казват французитe. За сравнение, хотхеч еталонът Golf GTI Performance предлага с 245 к.с. и 370 Нм. Renault Megane RS: Моторът е 1,8-литров турбо с 280 к.с. и 390 Нм, данни „които го нареждат сред най-добрите в класа“, казват французитe. За сравнение, хотхеч еталонът Golf GTI Performance предлага с 245 к.с. и 370 Нм.
  • Lamborghini Urus: 4-литрова битурбо машина с 650 к.с. и 850 Нм. Показатели, достатъчни за спринт от място до 100 км/ч за 3,6 секунди и максимална скорост от 305 км/ч. Супер. Lamborghini Urus: 4-литрова битурбо машина с 650 к.с. и 850 Нм. Показатели, достатъчни за спринт от място до 100 км/ч за 3,6 секунди и максимална скорост от 305 км/ч. Супер.
  • Suzuki Swift Sport: Автомобилът се задвижва от 1,4-литровия BoosterJet мотор на марката, който генерира 140 к.с. и 230 Нм, а скоростната кутия е 6-степенна механична. Suzuki Swift Sport: Автомобилът се задвижва от 1,4-литровия BoosterJet мотор на марката, който генерира 140 к.с. и 230 Нм, а скоростната кутия е 6-степенна механична.
  • Singer Porsche 911: Всичко, около тази кола е мега, толкова мега, че не знаем откъде да започнем. Нека бъде от двигателя. Той е произведение на изкуството. Базиран е на оригиналния 3,6-литров атмосферен шестак M64 Singer Porsche 911: Всичко, около тази кола е мега, толкова мега, че не знаем откъде да започнем. Нека бъде от двигателя. Той е произведение на изкуството. Базиран е на оригиналния 3,6-литров атмосферен шестак M64

01 Jan 2018

Изминалата година беше пълна с прекрасни автомобилни премиери. Някои от най-добрите попадения на автомобилната сцена обаче още не са слизали от изложбения подиум. А нямаме търпение да ги видим в действие. Подбрахме десет от най-забележителните коли, които очакваме да видим на живо през 2018. Разгледайте галерията, за да се запознаете с тях... 

Лукс от Китай!