Карахме Mercedes-Benz S 560, най-новото издание на еталона в класа на луксозните лимузини. Видео
- Галерия с 50 снимки. Тук виждате ламелите в 'AMG Line' отворите.
- А тук новите стопове, които сме снимали и отблизо.
- 19-инчовите AMG джанти също са част от 'AMG Line'.
- Както и перфорираните спирачни дискове и апаратите с надписи 'Mercedes-Benz'.
- Не, че преди бяха грозни, но тези стопове изглеждат много по-хармонично.
- Както и новите фарове с по 84 диода всеки...
- ... групирани в по четири модула, за да светят на разстояние до 650 метра - 'Ultra Range' дълги.
- 'AMG Line' отворите, стандартните са доста по-скучни.
- Накрайниците тук не са фалшиви, като при някои модификации на C-Class, макар и отделени от тръбите.
- Само S 65 AMG не се предлага с 4MATIC. Всички останали версии са стандартно или опционално с двойното предаване.
- Страшна скука: могъщ AMG мотор, но със семпла пластмасова кора.
- Новият волан: значително по-зрял, с 'Touch Control' бутони и круиз контрол на самите спици (преди се командваше от конзола зад волана).
- 'Exclusive' пакет за салона: фина кожа напа, която не харесва дънки. Атмосферата е изключителна.
- Да, 20 е, при това без особено настъпване. Но тук говорим за V8 с 469 коня и 5,3-метрова кола.
- Вторият 12,3-инчов досплей. Визуално се слива с този за контролните уреди.
- Една от функциите му е да показва 'Dynamic Select' настройките на автомобила, в случая в режим Individual.
- „Мобилизиращ“. S-Class предлага и такъв имитиращ масаж с горещи камъни.
- Амбиентното осветление може да се променя, имате избор от 64 цвята. Пробвайте се да изброите толкова.
- Управлението на Distronic-a и круиз контрола вече е на волана. Черното квадратче: 'Touch Control', също както при телефоните BlackBerry.
- Лявата 'Touch Control' площадчица командва дисплея пред шофьора, тази тук командва екрана отдясно. Работят супер.
- При S-Class може да поръчате отопление дори и на подлакътниците на вратите и между седалките.
- Красивите алуминиеви решетки на стерео системата Burmester. Тази е с 13 колони и 9 канален DSP усилвател. Обща мощност 590 вата.
- Mercedes държат на класическите „пинчета“ на системата за заключване. В S-Class са изпълнени с подобаващо качество.
- Кожа напа и за дръжките на тавана. Самият той е изработен от микрофазер 'DINAMICA'.
- Старт бутонът е малко прекален, но можем да простим.
- Аналогов часовник: луксозен автомобил без такъв не е... истински луксозен автомобил.
- Като класически костюм: елегантни апликации с едро райе.
- Изпълнение 'designo' с черен пиано лак на централната конзола.
- Бутонът за избиране на режимите 'Dynamic Select'. Този под него повдига автомобила с 40 мм.
- Хармонични линии и качество, както за окото, така и за пръстите на ръцете.
- Изскача за да затворите или отворите дюзите, иначе седи наравно с повърхността на таблото.
- Хедъп дизплеят с цветни показания, които могат да се конфигурират.
- Ред втори, мястото зад пътника до шофьора. Мястото на „поръчващият музиката“.
- Mercedes все още отказват да вграждат екрани с управление чрез допир. Тези на втория ред (10,2 инча) се командват с дистанционни. Струват 6300 лв., заедно с Blu-Ray плейъра.
- L версията е с 13 см по-дълга и идва с ето такава задна седалка.
- Подгрев, вентилация и ъгъл на накланяне до 43,5°: задната 'Executive' седалка.
- Beltbag колани на задните места. В тях живее въздушна възглавница, която увеличава контактната им повърхност три пъти, намалявайки риска от наранявания.
- Отзад може да избирате други климатични условия.
- Новият S-Class е витрина на всичко, което може марката със звездата.
- Решетката също е нова: вече с три двойни ламели; преди беше с четири по-тънки елемента.
- Три LED ивици във фаровете, най-издайническият белег на фейслифта.
- Разликите отзад са дори по-малко.
- 5.6 V8? Ммм..., 4.0 битрурбо V8.
- Спортен изглед на уредите?
- Или прогресивен?
- Зеленото воланче с ръце казва, че системата за автономно придвижване е в действие.
- Навигация вместо оборотомер: избира се с десния 'Touch Control'.
- G-Force показател в S-Class? Малко е излишен.
- Асистентът за нощно виждане. Има и функция за разпознаване на пешеходци, която работи изумително.
- Тестовата кола е в 'Obsidian Black'...
- ... с реални ауспухови накрайници, макар и не свързани с тръбите.
- Спирачни апарати с надпис 'Mercedes-Benz', част от линията AMG.
- С нея идват и 19-инчовите джанти, които са лакирани в титаниево сиво.
- Възхитени сме от поведението на Michelin Pilot Alpin 4. Работи супер със системата 4MATIC.
- 2018 S-Class e забележителен автомобил...
- ... дори и през нощта.
- Както и под заслужения душ.
01 Feb 2018
Скромни визуални промени, сериозни технически новости. Ако фейслифтът на шестото поколение Merc S-Class (W222) трябва да се опише с едно изречение, то е първото от тази публикация. Колата обаче е прекалено сложна и величествена за да се неглижира с кратка дефиниция. Не, че ще прекаля с думите, още повече че видеото и галерията ни са достатъчно изчерпателни. Прекарахме уикенд с Mercedes-Benz S 560 4MATIC L, който също е недостатъчен за пълното опознаване на еталона в класа на луксозните лимузини, но достатъчен за да се убедим в заглавието на материала и видеото.
Промените в дизайна са направили колата още по-зряла: за мен AMG пакетът, който вече се нарича линия, е задължителен, с него идва тази решетка и приятните отвори в предницата. Стоповете на автомобила преди фейслифта светеха малко прекалено, сега графиките са доста по-зрели. Същото мога да кажа и за воланът, който се „усмихваше“, като клоун, сега той е изключително стилен. Това може и да ви зчучат, като незначителни детайли, но не и когато говорим за колата към която всички гледат.
Шест радара, общо над 600 светодиода във фаровете, стоповете и интериора, полу-автономно придвижване в трафика, помощ при избягване на пешеходци, паркиране през смартфон, хидравлично окачване Magic Body Control, което следи пътя с камери (само за версиите със задно; 4MATIC са с въздушно), задни предпазни колани с въздушни възглавници, S-Class е витрина на технологиите, които постепенно ще навлизат при останалите.
Голямата новина по темата задвижване е връщането на редовия 6-цилинров агрегат в гамата на Mercedes. Той се вгражда в S-Class в дизелово и бензиново изпълнение, наследява старите V6 мотори и – внимание! - заменя бензиновия V8 в S 500. По-късно през годината ще се появи и хибридна версия, а Merc-AMG S 63 вече разчита на 4-литров битурбо V8, вместо на стария 5,5-литров агрегат. Новият мотор реално е версия на двигателя в тестовия ни S 560, като AMG 63 изпълнението генерира 612 к.с. и 900 Нм за 3,5 сек до сто. Топ AMG модификацията S 65 запазва могъщия V12 с 630 коня и 1000 Нм, който отиват само към задните колела. И може да развие 300 км/ч. Но стига текст, отделете няколко минути на видеото и галерията.
Текст и фотография: Иван Монев
-
17 Apr 2024 ВИДЕО: Тестваме Merc-AMG EQE 43»
-
11 Apr 2024 Mercedes и Ineos с мобилен шоурум»
-
09 Apr 2024 На 24 април ще видим първата в»
-
06 Apr 2024 Руският данък лукс засяга 517»
-
03 Apr 2024 Този 1983 Mercedes-Benz SL 350»
-
29 Mar 2024 Ще можете да обслужвате вашия»
-
27 Mar 2024 Mercedes обнови G-класата
-
25 Mar 2024 Когато Mercedes-AMG сложи два»