12 неща, които вече знаем за Porsche Mission E

  • Разгледайте галерията за повече подробности! Разгледайте галерията за повече подробности!
  • Динамиката: Електрическият Mission E ще вдига 100 км/ч за „под 3,5 секунди“ – числа, вече доказани от тестовете. И ще може да го прави многократно, както отбелязаха германците с намигане към Калифорния. Динамиката: Електрическият Mission E ще вдига 100 км/ч за „под 3,5 секунди“ – числа, вече доказани от тестовете. И ще може да го прави многократно, както отбелязаха германците с намигане към Калифорния.
  • Максималната скорост: Ще бъде „над 250 км/ч“. За да постигне вихреното ускорение от 12 секунди до 200 км/ч, Porsche ще използва двустепенна скоростна кутия. Максималната скорост: Ще бъде „над 250 км/ч“. За да постигне вихреното ускорение от 12 секунди до 200 км/ч, Porsche ще използва двустепенна скоростна кутия.
  • Спирачките: Ще бъдат истинско произведение на компютърните изкуства. Вместо пряко връзка с накладките, педалът ще праща сигнал до компютъра, който да решава дали да използва моторната спирачки или накладки Спирачките: Ще бъдат истинско произведение на компютърните изкуства. Вместо пряко връзка с накладките, педалът ще праща сигнал до компютъра, който да решава дали да използва моторната спирачки или накладки
  • ABS: Системата за възстановяване на енергия от спирачките ще бъде изключително силна заради 800-волтовата система на борда. На практика ABS на задните колела ще може да се включи дори без да сте натиснали спирачния педал. ABS: Системата за възстановяване на енергия от спирачките ще бъде изключително силна заради 800-волтовата система на борда. На практика ABS на задните колела ще може да се включи дори без да сте натиснали спирачния педал.
  • Звукът: Очевидно Mission E няма да има звук от двигателя, понеже няма двигател. Обмисляно е да се използва синтезиран звук от V8/боксер, но за щастие са се отказали. „Звукът ще отговаря на технологията“, казват от Porsche, каквото и да значи това… Звукът: Очевидно Mission E няма да има звук от двигателя, понеже няма двигател. Обмисляно е да се използва синтезиран звук от V8/боксер, но за щастие са се отказали. „Звукът ще отговаря на технологията“, казват от Porsche, каквото и да значи това…
  • Зареждането: Като в никоя друга електрическа кола. За 15 минути. До 80% със супер бързите зарядни станции на Porsche. Зареждането: Като в никоя друга електрическа кола. За 15 минути. До 80% със супер бързите зарядни станции на Porsche.
  • Пробегът: В реални условия ще бъде около 350 км, макар Porsche да обещава 500 по не особено реалистичния Нов европейски измервателен цикъл. Това е проблем при всички електрически автомобили, точно затова Porsche залага толкова на суперзарядните си. Пробегът: В реални условия ще бъде около 350 км, макар Porsche да обещава 500 по не особено реалистичния Нов европейски измервателен цикъл. Това е проблем при всички електрически автомобили, точно затова Porsche залага толкова на суперзарядните си.
  • Обновяването: По интернет, докато колата ви си почива в гаража. Това е нещо, което вече ни е познато от Tesla. Собствениците ще имат възможност да ъпгрейднат с по-добри батерии, когато такива бъдат разработени. Обновяването: По интернет, докато колата ви си почива в гаража. Това е нещо, което вече ни е познато от Tesla. Собствениците ще имат възможност да ъпгрейднат с по-добри батерии, когато такива бъдат разработени.
  • Дизайнът: Забравете за високото Cross Turismo от салона в Женева. Първият Mission E ще бъде нисък и широк, и с нормални врати. Всъщност каросерията ще е много близка до тази на Cross Turismo, но с ниско окачване. Дизайнът: Забравете за високото Cross Turismo от салона в Женева. Първият Mission E ще бъде нисък и широк, и с нормални врати. Всъщност каросерията ще е много близка до тази на Cross Turismo, но с ниско окачване.
  • Интериорът: Cross Turismo предлага доста близко до серийно производство решение. Почти всички бутони ще отстъпят на сензорни екрани и стъклени повърхности. Така че няма да може да ядете мазни неща в колата. Интериорът: Cross Turismo предлага доста близко до серийно производство решение. Почти всички бутони ще отстъпят на сензорни екрани и стъклени повърхности. Така че няма да може да ядете мазни неща в колата.
  • Структурата: Батериите няма да заемат целия под, а ще оставят пролуки за седалките, така че четиримата пътници да са максимално ниско. Олекотяването ще се осигурява от алуминиеви, магнезиеви и карбонови детайли. Структурата: Батериите няма да заемат целия под, а ще оставят пролуки за седалките, така че четиримата пътници да са максимално ниско. Олекотяването ще се осигурява от алуминиеви, магнезиеви и карбонови детайли.
  • Вариантите: Освен стандартната кола ще има повдигнат комби модел, който бе загатнат с Cross Turismo. Освен това ще има купе и хеч. Може би и роудстър. Всичките – на ток. Вариантите: Освен стандартната кола ще има повдигнат комби модел, който бе загатнат с Cross Turismo. Освен това ще има купе и хеч. Може би и роудстър. Всичките – на ток.

14 Mar 2018

На автосалона в Женева хората от Porsche не докараха серийната версия на своя първи изцяло електрически модел. Но затова пък докараха нещо много близко до нея – комби модел, качен на кокили и кръстен Cross Turismo. Това, което за някои може да изглежда като далечна идея за бъдещето, по същество е съвсем близка до производство кола. По която се четат като на длан много от детайлите на идващото догодина Mission E. Вгледайте се в тях и ще се убедите, че сме прави. Галерията ще ви помогне, разгледайте снимките!

Лукс от Китай!