Porsche тормози топ вариант на Cayenne от -40 до +40 градуса

  • Хибридният Cayenne ще идва в две версии на мощността... Хибридният Cayenne ще идва в две версии на мощността...
  • По-потентният вариант ще има около 680 к.с. По-потентният вариант ще има около 680 к.с.
  • Тестовете се провеждат на три континента - от Южна Африка през пустините на Дубай до северна Финландия и Канада Тестовете се провеждат на три континента - от Южна Африка през пустините на Дубай до северна Финландия и Канада
  • Хибридните Cayenne-и ще могат да минават до 50 км изцяло на ток Хибридните Cayenne-и ще могат да минават до 50 км изцяло на ток

26 Mar 2018

Постепенното отказване от дизела кара Porsche да залага все по-сериозно на хибридните технологии. Всъщност, колкото и странно да звучи, през последните месеци компанията е един от най-успешните производители на хибридни машини процентно спрямо общите си продажби. Следващият плъгин модел на компанията е Cayenne. Той минава през тежки изпитания по цялото земно кълбо: от студа на Северна Лапландия и Канада до пустините на Близкия изток и Южна Африка – от -40 до +40 градуса по Целзий.

Cayenne Turbo S E-Hybrid по всяка вероятност ще използва задвижването на Panamera Turbo S E-Hybrid с 680 к.с. и 850 Нм, и ще предлага около 50 км изцяло на ток при спокойно движение в града. Същият пробег на ток, но по-скромна мощност от около 460 к.с. ще има в Cayenne E-Hybrid, който ще струва малко над 200 хил. лв. За топ модела цената вероятно ще надскочи 320 хилядарки. Батерията и при двете версии вероятно ще има капацитет от 14 кВт, а мощността на електрическия мотор ще бъде над 100 кВт.

Много по-добра от предишната?