Посрещнете Nissan GT-R Nismo GT3 с по-добро… всичко

  • Галерия със 7 снимки Галерия със 7 снимки
  • Бар плотът за 24 бири е част от стандартното оборудване Бар плотът за 24 бири е част от стандартното оборудване
  • Колата има подобрена спирачка система спрямо своя предшественик Колата има подобрена спирачка система спрямо своя предшественик
  • Тук идеята на Tesla за минималистичен интериор без бутони изглежда е causa perduta Тук идеята на Tesla за минималистичен интериор без бутони изглежда е causa perduta

03 Jun 2018

Пистовите коли с регистрационни номера за движение по нормални пътища са страхотни. Но и малко безсмислени. Защото, независимо от твърденията на производителите им, обикновено на пистата им пречат компромисните детайли, добавени за шосейна употреба, а на нормален път им пречат пистовите елементи, позволили им добавянето на регистрация. Защо тогава, ако сте достатъчно богати, да не си вземете супер елегантна всекидневна кола и истински безкомпромисна пистарка за свободното време. На пазара има десетки предложения по въпроса за пистовата употреба. Например това тук...

Nissan GT-R Nismo GT3, прясно обновен за 2019 и наличен за поръчка срещу 60 млн. йени, което прави около 470 хил. евро.

Японската компания направи версия GT3 на GT-R още през 2012 и с нея спечели титлите в Supet GT и Blancpain, както и обра точките в “12-те часа на Батърст”.

Новата версия се отличава със “значителни промени” спрямо стандартния GT-R и своя GT3 предшественик. 3,8-литровият битурбо двигател има “над 550 к.с. и над 640 Нм”, като освен това е монтиран по-ниско и с 15 см по-назад. Освен подобреното разпределение на масите, има и ново окачване, намалено е накланянето в завой и усукването. Nissan представя и нова 6-степенна секвенциална трансмисия, по-мощни спирачки и по-ефективен климатик.

Все пак трябва някак да оправдаят инвестицията ви от близо милион лева...

 

Първородната Godzilla!