8 неща за новото Porsche 992. Колата е почти готова, идва с 8 скорости, хибридна версия и… GT3 с две турбини

  • 1. Двигателят остава 3-литровия 6-цил. битурбо боксер от 991.2, но с пиезо инжектори, нова всмукателна система и филтър за твърди частици в ауспуха. Следата отпред е с 40 мм по-широка, като всички Carrer-и ще са широки, колкото сегашното GTS. 1. Двигателят остава 3-литровия 6-цил. битурбо боксер от 991.2, но с пиезо инжектори, нова всмукателна система и филтър за твърди частици в ауспуха. Следата отпред е с 40 мм по-широка, като всички Carrer-и ще са широки, колкото сегашното GTS.
  • 2. Carrera S ще разполага с 450 к.с. (+30 к.с.), като динамиката и ще бъде същата, като на 997 Turbo. Ускорение от 0-100 км/ч за под 4 сек и максимална скорост от над 305 км/ч. 2. Carrera S ще разполага с 450 к.с. (+30 к.с.), като динамиката и ще бъде същата, като на 997 Turbo. Ускорение от 0-100 км/ч за под 4 сек и максимална скорост от над 305 км/ч.
  • 3. Новото 992 ползва модифицирана 8-ст. PDK кутия от Panamera. Причината не е в едната предавка в повече, а че корпусът и позволява инсталирането на ел. мотор – тоест, хибритизиране. 3. Новото 992 ползва модифицирана 8-ст. PDK кутия от Panamera. Причината не е в едната предавка в повече, а че корпусът и позволява инсталирането на ел. мотор – тоест, хибритизиране.
  • 4. „Най-най“ версиите GT3 и GT3 RS (може би) ще разчитат на принудително пълнене с турбини, паркирайки прекрасния атмосферен 4.0 мотор в музея. 4. „Най-най“ версиите GT3 и GT3 RS (може би) ще разчитат на принудително пълнене с турбини, паркирайки прекрасния атмосферен 4.0 мотор в музея.
  • 5. Колата ще разполага с много системи за подпомагане на водача, в това число асистент за следене на пътната лента, адаптивен круиз контрол и система за нощно виждане. 5. Колата ще разполага с много системи за подпомагане на водача, в това число асистент за следене на пътната лента, адаптивен круиз контрол и система за нощно виждане.
  • 6. Интериорът е доста променен. Уредите се състоят от централен аналогов оборотомер, с по един дисплей от двете страни. Централният дисплей е познат от Cayenne, а що се отнася до настройките на колата, има нов режим ‘Wet Mode’. 6. Интериорът е доста променен. Уредите се състоят от централен аналогов оборотомер, с по един дисплей от двете страни. Централният дисплей е познат от Cayenne, а що се отнася до настройките на колата, има нов режим ‘Wet Mode’.
  • 7. От Porsche казват, че 992 тежи горе-долу колкото 991, както и че колата остава образец по отношение на динамичното си пътно поведение. Що се отнася до въпроса за автономността? „911 Вероятно ще е една от последните автономни коли“. 7. От Porsche казват, че 992 тежи горе-долу колкото 991, както и че колата остава образец по отношение на динамичното си пътно поведение. Що се отнася до въпроса за автономността? „911 Вероятно ще е една от последните автономни коли“.
  • 8. Както досега, Porsche ще предлага изобилие от опции за 992: Sport Chrono пакет с активни тампони на мотора, по-ниско с 10 мм спорно окачване, карбо-керамични спирачки PCCB, както и Porsche Surface Coated Brakes (PSCB). 8. Както досега, Porsche ще предлага изобилие от опции за 992: Sport Chrono пакет с активни тампони на мотора, по-ниско с 10 мм спорно окачване, карбо-керамични спирачки PCCB, както и Porsche Surface Coated Brakes (PSCB).

15 Oct 2018

„Не можем да обърнем посоката на вятъра, но можем да ориентираме платната си по него,“ казва Матиас Хофстерер, отговарящ за задвижващите агрегати в Porsche. Той потвърждава, че новото поколение 911 с код 992, е проектирано да може да се „хибритизира“, но – важно уточнение – това няма да стане веднага.

„Подготвено е за инсталиране на хибридно задвижване, но това няма да се случи през следващите няколко години. Ще изчакаме развитието на батерийните технологии,“ допълва Хофстерер. Именно бъдещата хибридна версия е и основната причина 992 да приеме 8-степенната PDK кутия от Panamera (7 ст. PDK досега). В корпуса и има място за поставяне на ел. мотор.

Разгледайте галерията от 8 снимки, като с всяка ще научите любопитен факт за новото 992.

Първородната Godzilla!