Ducati показа новото си даунхилърско е-колело
Ducati все още се въздържа да нахлуе в класа на електрическите мотори, но затова пък днес показа новото си планинско е-колело. Запознайте се с MIG-RR, създаден в сътрудничество с италианците от Thok, които - нека си го кажем - са оставили на Ducati само брандирането и дизайна. Двуколесното използва 250-ватово задвижване Shimano Steps E8000, като моторът има 70 Нм. Батерията е 36-волтова с 14 Ah (504 Втч) и е разположена максимално ниско под централната тръба на рамката - това трябва да свали центъра на тежестта спрямо повечето е-колела, които поставят батерията в триъгълника на рамката. Но това са характеристиките на е-системата. За добрия даунхилърски боец по-важни са 170-милиметровият ход на вилката отпред (Fox 36 Float 29 Factory Series Kashima) и 160-милиметровото движение в задната част, осигурено от Fox DPX2 Factory Series. В допълнение MIG-RR идва с карбоново кормило, хидравлично колче на седалката, 4-бутални хидравлични спирачки Shimano и 11-скоростна система Shimano XT. Любопитен детайл е решението за 29-инчова гума отпред за справяне с повече препятствия, но 27,5 отзад - за повече агресия при ускорение. Общата маса на машинката е 22,5 кг - доста за даунхилърско колело, но нелош показател за електрическо такова.