Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport ни дава надежда, че шосейната версия ще е без турбо

  • Галерия със 17 снимки. Галерия със 17 снимки.

07 Jan 2019

Тази година Porsche „ще ни даде“ нова най-спортна версия GT4 на Cayman, като към името ще има и означението 718. Преди да се появи шосейната кола обаче, немците показват Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport, чисто пистовото изпълнение, което може да си купи всеки. Който може да си го купи…

Добрата новина е, че автомобилът идва с 3,8-литровия 6-цилиндров боскер, който предлага с 40 к.с. повече отпреди. Максималната му мощност е 425 к.с. при 7500 об/мин, а максималния въртящ момент е 425 Нм при 6600. Трансмисията е 6-степенна PDK с твърдо окачване, оптимизирана за пистово каране електроника, а задвижващите колела, разбира се, са задните.

Що се отнася до окачването на самия автомобил, то взаимства компоненти от по-старшето 911 GT3 Cup, спирачките са с диаметър 380 мм на четирите колела, а масата на Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport e 1320 кг.

Разбира се, автомобилът е снабден с доста „състезателни“ елементи, като например специалната резервоарна клетка с обем 80 литра, заварената предпазна клетка на кокпита и аварийният люк в покрива, който да послужи, като врата, в случай че другите две… спрат да работят. Що се отнася до електронните системи, наличен е контрол на сцеплението, ABS и ESC.

Цените? Числото е множествено, защото новият Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport (Type 982) се продава в две изпълнения: ‘Trackday’ за минимум 138 хил. евро и ‘Competiton’ със стартова цена от 157 хил. евро. Второто идва с регулируеми в 3 степени амортисьори, настройващ се баланс на спирачките, по-голям 115-литров резервоар, вградена пневматичка крик система и махащ се волан от 911 GT3 R.

 

Първородната Godzilla!