Subaru WRX STI S209 идва с 341 к.с., карбонов покрив и 101-милиметрови ауспуси

  • Галерия с 24 снимки. Галерия с 24 снимки.

16 Jan 2019

Идва, но с една уловка - Subaru WRX STI S209 ще се предлага само в САЩ. Което не пречи да се порадваме на галерията с 24 снимки и на фактите, около един от последните WRX-ове от това поколение. Колата е оптимизирана по отношение на масата, аеродинамиката и мощността. Не с много, но с достатъчно, за да я нарекат S209 и хората да имат интерес към нея.

Моторът е познатият 2,5-литров боксер EJ25, като тук е с по-голяма турбина HKS. В резултат мощността е нараснала до 341 к.с., а въртящият момент също бележи „осезаем скок, с до 10 процента при 3600 об/мин, което осигурява по-висока скорост при излизане от завоя“, казват от Subaru.

За стабилността отговарят амортисьорите Bilstein и легендарната Subaru Symmetrical All-Wheel Drive система. Колата може да се настройва в три режима през SI-Drive управлението: Intelligent, Sport и Sport Sharp. Скоростната кутия е 6-степенна механична, като S209 идва и с диференциал с ограничено приплъзване.

През супер яките 19x9 ковани BBS-ки се виждат и мощните спирачки: монолитни Brembo апарати с 6 бутала отпред и с 2 отзад. По-така STI-ката е обута в Dunlop® SP Sport Maxx® GT600А, отвън правят впечатление и каробновият таван и (най-вече) заден спойлер, както и четирите ауспухови накрайника: неръждаема стомана и диаметър 101 мм в края. Вътре? Готини Recaro седалки, обръч на волана в алкантара и акценти в червено.

Разгледайте галерията, след което може да кликнете на това 2012 Subaru WRX. Задвижва се от мощен 700 коня RB28DETT мотор от R34 Nissan Skyline GT-R.

Първородната Godzilla!