Triumph Rocket III TFC идва с гръм, трясък, 2,5-литров мотор, 180 к.с., 230 Нм и адското присъствие
Triumph разтърси света с най-големия серийно произвеждан мотоциклетен двигател през 2004-та, с дебюта на 2,3-литровия 3 цилиндров Rocket III, който радваше и с двата си ауспуха от едната страна и единия от другата. Сега, 15 години по-късно, британците отново шокират с убийствено якия Triumph Rocket III TFC concept, чийто двигател е още по-голям и силен, каквото е и цялостното присъствие на мега байка. Ауспусите? По същата схема, но доста по-къси, агресивни и елегантни Arrow.
Няма детайл по този мотоциклет, който да ни замисля „Е, тук можеше и по-добре“. Моторът е изключително пипнат и от новата Triumph Factory Custom (TFC) серия на марката, чийто първи представител бе Thruxton TFC. Шасито е изцяло ново, рамото на задното окачване вече е едностранно, спирачната система е мощна Brembo с радиални апарати отпред, таблото е TFT, а изпускателната система: 3-1-3 с крайно гърне Arrow, покрито с карбон. Бру-та-лен!
Двигателят? Отделна брутална тема. Нов 3-цилиндров редови агрегат с обем 2500 куб. см, генериращи 180 к.с. и 230 Нм. Пълните подробности ще разберем с дебюта на производствената версия на 1 май, която ще бъде ограничена серия от 750 броя.