Manhart изкара 800 коня от Urus. Добави и лепенки за още мощност...

  • Нямаме идея защо снимките са направени на бунище, но контрастът е постигнат Нямаме идея защо снимките са направени на бунище, но контрастът е постигнат
  • Дифузьорът и останалите нови аеродинамични елементи са направени от въглеродни влакна Дифузьорът и останалите нови аеродинамични елементи са направени от въглеродни влакна
  • Под капака се крият 812 к.с. и 980 Нм Под капака се крият 812 к.с. и 980 Нм

29 Jan 2019

Lamborghini Urus не страда от липса на мощност, но клиентите на италианската марка винаги са били от този тип, за който важат математическите принципи на Мечо Пух. Manhart също обича да разпъва на макс потенциала, който производителите влагат в своите произведения. Така се ражда тази 812-конна версия на Urus, дело на германското тунинг ателие. Тя добавя 162 к.с. към серийния вариант на 4-литровия битурбо V8 и 130 Нм към стандартните 850, за да ги направи 980 Нм.

Това са числа, които сериозно превъзхождат най-мощното Lambo от Санта Агата - новия Aventador SVJ със 770 к.с. и 720 Нм от атмосферен V12.

Как са увеличили мощността пичовете от Manhart? Препрограмирали са електронния блок за управление на мотора, преработили са турбините и са добавили спортна изпускателна система. Заради изобилието от въртящ момент се е наложило да подсилят 8-степенната автоматична скоростна кутия.

Външността също отговаря на набъбналите мускули - всички промени са направени от въглеродни влакна, но за всеки случай са добавени и черни лепенки, които - както знаем - добавят поне 20 коня.

Финалният завършек се състои в 21-инчови 6-спицови колела с гуми Pirelli P-Zero.

 

Лукс от Китай!