Вижте Taycan: нови снимки на прототипите преди официалната премиера

  • Галерия с 8 снимки Галерия с 8 снимки
  • Ауспуховите накрайници са за заблуда на папараците Ауспуховите накрайници са за заблуда на папараците
  • Многобройни панели по каросерията скриват реалната ѝ форма Многобройни панели по каросерията скриват реалната ѝ форма
  • Първият изцяло електрически модел на Porsche влиза в производство през 2019 Първият изцяло електрически модел на Porsche влиза в производство през 2019
  • Прототипът вече има и версия комби, което ще се превърне в сериен модел през 2020 Прототипът вече има и версия комби, което ще се превърне в сериен модел през 2020

12 Feb 2019

Папараците не оставят на мира инженерите на Porsche, като се възползват от всяка ситуация да снимат подробности от тестовите прототипи. Този път снимките са от Италия, където най-дългоочакваният нов модел за 2019 провежда тестове на зарядната си система.

Няколко месеца преди началото на производството все още не сме виждали серийната версия, така че всяка нова снимка привлича голямо внимание.

От снимките ще видите порт за зареждане с автоматично отваряне, както и доста ясно очертаващата се форма на предните фарове. Любопитен детайл е предният багажник - характерен елемент за повечето електромобили и елемент, който не за първи път се появява в модел на Porsche.

Porsche Taycan ще се предлага в поне три модификации с пробег между 400 и 500 км и 800-волтова зарядна система, позволяваща зареждане до 80% в рамките на минути от зарядни с мощност до 350 кВт.

Цената му ще бъде около 79 хил. евро за версията Taycan. Taycan 4S ще струва приблизително 86 хил. евро, а върховият Taycan Turbo (очевидно без реално турбо) ще струва около 115 хил. евро.

Очевидно серийната версия няма да включва всички ефектни детайли на прототипа - насрещно отварящите се врати отпадат, както и огромният ефектен капак на входа за зареждане с електричество. При все това Taycan ще бъде най-модерният и високотехнологичен модел на Porsche, а планираното производство на 40 000 екземпляра годишно е доста респектиращо за компания, която през 2018 е продала 265 хил. коли в световен мащаб и досега никога не е правила масов електромобил.

 

Първородната Godzilla!