Кой каза дизел? Audi S6 и S7 минават на нафта!

  • Разгледайте богатата галерия с 23 снимки на трите коли Разгледайте богатата галерия с 23 снимки на трите коли
  • S7 Sportback S7 Sportback
  • S7 Sportback S7 Sportback
  • S7 Sportback S7 Sportback
  • S7 Sportback S7 Sportback
  • S6 Avant S6 Avant
  • S6 Avant S6 Avant
  • S6 Avant S6 Avant
  • S6 Avant S6 Avant
  • S6 Avant S6 Avant
  • S6 Avant S6 Avant
  • S6 Avant S6 Avant
  • S6 Avant S6 Avant
  • S6 Avant S6 Avant
  • S6 Avant S6 Avant
  • S6 седан S6 седан
  • S6 седан S6 седан
  • S6 седан S6 седан
  • S6 седан S6 седан
  • S6 седан S6 седан
  • S6 седан S6 седан

14 Apr 2019

Честити нови S6, S6 Avant и S7 Sportback! С дизелови мотори! И по-точно електрифициран 3-литров V6 TDI с маса от едва 190 кг, 350 к.с. и 700 Нм, свързан с 8-степенна автоматична скоростна кутия и 48-волтова електрическа система.

Седанът S6 достига 100 км/ч за 5,0 секунди, а комбито S6 Avant и S7 се нуждаят от 5,1 секунди, като максималната скорост и на трите е ограничена на 250 км/ч. Всичко това е съчетано с разход около 6,2-6,5 л/100 км, твърди Audi, и съответно емисии от 164-171 г/км въглероден диоксид. Тези стойности са възможни благодарение на 48-волтовата система MHEV, която разполага с батерия с капацитет от 10 Ah - те не са достатъчни за изцяло електрическо потегляне като при хибрид, но могат да осигурят “реене” по инерция при напълно изключен двигател без скоростта да намалява в продължение на около 40 секунди.

Турбо дупката е напълно елиминирана от нов електрически задвижван компресор, който се грижи за наличието на мощност в ниски обороти (до 1650 об/мин) и осигурява възможност за многократно използване на boost при форсиране. Механичният компресор поема своята роля от 1650 об/мин нагоре.

Интериорът предлага богат избор, в зависимост от желанията ви - индивидуални кожени седалки, спортни олекотени седалки, контрастни или меки цветове и свръх луксозно оборудване, което да направи дори продължителните преходи неусетни.

И трите машини идват със спортно окачване S Sport, което намалява височината с 10 мм, по-мощни спирачки (с диаметър на дисковете 400 мм отпред и 350 мм отзад, керамичните са опция) и естествено двойно предаване quattro.

S6 седан стартира с цена от 76 500 евро, комбито S6 Avant може да е ваше срещу 79 000 евро, а “хечбекът” S7 Sportback ще ви струва 82 750 евро.

 

Първородната Godzilla!